Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 28.6.
Lubomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Poslat mail správci

Podpořte nás, chcete-li

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Uvodník do Kultury
Autor: redakce (Občasný,Redaktor) - publikováno 27.4.2008 (00:00:00)

Sekce KULTURA je výběrem všech příspěvků týkajících se kultury ze sekce Váš prostor. Byla vytvořena pro snadnější navigaci a pro větší zviditelnění těchto příspěvků. Kdokoliv má možnost po přihlášení jednoduše vložit nový kulturní příspěvek (např. recenzi nebo upoutávku na zajímavou akci) a stát se tak jedním z autorů na Totemu. Budeme rádi, pokud nám pošlete jakékoliv připomínky a návrhy na vylepšení této sekce ZDE. Chcete-li se zapojit do práce v redakci, ozvěte se nám také.

 

Kulturní magazín Totem.cz spolupracuje s vydavatelstvím Fra. Určitě vás potěší seznam nově vydaných knížek, jehož pravidelně aktualizovanou verzi naleznete na stránkách Totemu - TADY.

 

 


 

 

 

Podpořte projekt Totem.czPodpořte projekt TOTEM.cz

Pokud se domníváte, že Totem má pro vás jistý význam nebo alespoň rádi trávíte čas na stránkách Totemu, nebo pokud máte zájem podílet se aktivněji na rozkvětu TOTEMu nebo podpořit některé jeho kulturní aktivity, chtěli bychom vás touto formou požádat o spolupráci...Více ZDE.

 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter