Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vzdát se tíhy
Autor: Paula (Občasný) - publikováno 10.3.2001 (23:31:52), v časopise 15.3.2001
Vzdát se své tíhy
mohu jen v chráněném koutku tvé lásky
a s andělem strážným po boku..
pod jeho šípy se prý neumírá
pod jeho křídly prý neuvidím svou vlastní krev
neucítím bolest
snad jen štěstí nad dobytou naivitou
o kterou mě ochudili
když jsem protrhla blánu dospělosti
a tak zbavena těch trapných povinností
okleštěna od svých pomyslných práv
svěřuji se do rukou sterility


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.3.2001 > Tedy ten závěr Paulo jsem doopravdy nečekal, to je dost drsné, ale i tak dobře ztvárněné, v posledním verši to "se" by možná stálo za to dát už o dva verše dříve, aby tam nebyly dvě sykavky za sebou, ale to je maličkost, je to pěkně napsaná básnička.
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 15.3.2001 > Nooo. Začalo to úplně jinak než to bylo ukončeno. Souhlasím s Martinem, že ten konec byl přinejmenším zajímavý.
Body: 3
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 15.3.2001 > Ops...je to dost silna basen...velice zajimava, ale ten konec mi prijde na holku az mooooc drsny...brr...az jsem se zatrasl:-)) Opravdu to tak citis??
Body: 3
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 16.3.2001 > Závěr velice zajímavý. Mužům se to zdá drsné ? Ale proč by ženy nemohly takto psát ? Ženám v poezii přece není určena pouze lyrika, či sentimentální snění. Paulo, mně se to líbilo a kašlu na to, jestli je závěr drsný ,či ne. Cítíš to tak, je to tak. Poezie by měla být i upřímná a tenhle kousek určitě je.
Body: 3
<reagovat 
Paula (Občasný) - 18.3.2001 > Velice vam vsem dekuji za hodnoceni, zda se vam to drsne? Jo, zivot je drsny...je jedno, kdo to pise, jestli kluk nebo holka, jde o to, jak se na vec diva...
Jestli to tak citim? Mohla bych rict, ze je to na delsi diskuse. Mohla bych rict, ze na takovou otazku se neda odpovedet jednim slovem. Ale proc? Clovek neustale hleda odpovedi a prave protoze mu ti okolo nejsou schopni podat "jednoduchou" odpoved se leckdy ocita pod navalem necekaneho mnozstvi nezodpovezenych otazek a ztaci se... Proto na tak jednoduchou otazku davam tak jednoduchou odpoved: ano.
Ma dilka jsou odrazem me duse, nepisu pro formu ani pro melodicnost, ani pro krasne obrazy a metafory. Pokud se v mem citeni pri psani basne objevi, slova je zachyti. Nepodminuji sve citeni a mysleni zadnym pravidlum, alespon v psani ne - snad v tom jedinem si nechavam naprostou volnost...dekuji vam vsem za precteni a popremysleni, i ja se znovu zamyslim..:-))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter