Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lenka
Autor: Albina (Občasný) - publikováno 24.8.2004 (20:22:50)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Kristeen - 24.8.2004 > Lenka nebo Dorka? Znám podobnou holčičku:o)))
<reagovat 
ariel (Občasný) - 24.8.2004 > něčím mě to zaujalo
<reagovat 
liiloo (Občasný) - 25.8.2004 > je to parádní...hlavně ty oči a ten výraz ! =)
Body: 4
<reagovat 
Henny (Občasný) - 25.8.2004 > pekný portrét ...
Body: 4
<reagovat 
Albina (Občasný) - 25.8.2004 > >Kristeen > Je to dcerka. Malovala jsem ji dle fotky i dle skutečnosti na střídačku.
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 26.8.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vomi (Občasný) - 26.8.2004 >

Dlouho jsem pozoroval tvoji malůvku. Tvářička dívky je suprovní. Jen ve výrazu očí jsi ji zrovna neuvařila asi tu pravou dobrotu. Takhle se já tvářím na zeleninu  V prstech ruky je vidět, že toto místo bylo pro tebe nejtěžším. Tam se ti zadařilo nejméně.

Kompozičně tak velký prostor nad hlavou vzbuzuje dojem našeho dospěláckýho nadhledu. Toto řešení by se mi líbilo, jenže úhel očí je zpříma.  Takže ten velký prostor nad hlavou působí poněkud „nešťastně“.

Zpětně jsem se díval na tvé publikované příspěvky a myslím že toto je to nejlepší co jsi nám ukázala.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Albina (Občasný) - 30.8.2004 > Díky za názory.
<reagovat 
Blamáž (Občasný) - 20.9.2004 > Moc pěkné, jen by to chtělo nahoře oříznout, nejlépe na čtvercový formát, to by bylo něco....
Body: 4
<reagovat 
Albina (Občasný) - 21.9.2004 > Blamáž > Ten poněkud větší modrý prostor nad hlavou, alespoň dle mého, představuje volnost a svobodu dětství, dá-li se to takto nazvat. Nechala bych to tak.
<reagovat 
Jabl (Občasný) - 30.11.2004 > Nádherně propracovaný obličej....jen ta ručka nějak je pozapomenuta....jinak pěkné
Vynechám formát...
Body: 4
<reagovat 
hnedoocko (Občasný) - 21.8.2005 > Tohle je ze všech tvých obrázků nejlepší. Moc se mi líbí, jak jsi dokázala zvládnout barvy. Je to pastel?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Albina (Občasný) - 26.8.2005 > hnedoocko> Není to pastel, ale olejové barvy. Malované zčásti dle fota a pak dle skutečnosti.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter