Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Rybář v mlze
Autor: Lucien (Občasný) - publikováno 12.3.2001 (00:59:03), v časopise 5.4.2001


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.4.2001 > Tak to je hodně dobrý ! Má to atmosféru, svůj nádech...
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 5.4.2001 > Libi se mi atmosfera, akorat bych asi schoval tu bojku za rybare, ta mi tam trochu rusi.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.4.2001 > jo nebo tu bojku umistit jinam. A ten prut by bylo príma, kdyby byl vidět celej.
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 5.4.2001 > :))) tak nějak takhle si někdy připadám, akorát nevím, cože to vlastně chytám a jestli to něco nechytá vlastně mě:))) Dík
Body: 5
<reagovat 
Vyskocilova Jana (Občasný) - 5.4.2001 > Taky mám trochu pocit, že je tam ta bójka trochu navíc, ale jinak je to působivý příklad toho, jak nádherné jsou ČB fotografie. Má to takovou tajuplnou atmosféru.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 5.4.2001 > Take mam rad CB fotografie, nicmene toto je fotografie barevna, ktera trochu jako CB pusobi.Mylim se, Lucien?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 5.4.2001 > OK
Body: 5
<reagovat 
 Lucien (Občasný) - 5.4.2001 > Gino Hasler> Skvele. Diky. Ano, je to barevna fotografie :-)) Lucien
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 5.4.2001 > No vidíš:-)
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 5.4.2001 > Líbí. Ale bez bójky - souhlasím
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 5.4.2001 > No jsi šikovná holka :-))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 6.4.2001 > Vy ste nemožní rýpalové! to jako měla skočit do vody doplavat k bojce utopit ji, nastelovat rybáře aby mu byl vidět i vlasec doplavat zpět a vyfotit nebo co? vy si snad myslíte že focení je nějaký instalování věcí? jsou věci který prostě neovlivníte tak mějte reálný připomínky. Fotka je to super!
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 6.4.2001 > Efa - napadlo me stvorit prislovi:"Nebohy fotograf jenz do zeme zabetonovan jest." Je mi jasne, ze "priroda lezi", ale mohu se v ni pohybovat a zaber zvolit tak jak se mi zda nejlepsi. Lucien by bylo stacilo ukrocit mirne vpravo(nebo popojet lodkou ze ktere to fotila). Prijit a nekompromisne neco "vycvaknout" - to dela turista. Pokud nekdo dela fotografii vazne, tak tvori a o zaberu premysli. Takovy Ansel Adams nez vyfotografoval skalu El Capitan v Yosemitech, tak si napred nasel misto odkud ji fotografovat, zvolil komposici a pak se na ni chodil rok divat. Jak vypada na jare, v lete, v podzimnim svetle ci pod snehem v zime. Dival se na ni rano, odpoledne, v noci pri svitu mesice. Timto slozitym procesem nasel moment, ktery byl pro vyfotografovani skaly nejpriznivejsi aby vyjadril jeji identitu v optimalni atmosfere. Nic neinstaloval, pouze prisel na to kdy je spravna doba tuto slavnou fotografii exponovat.Lucien zvolila casnou ranni dobu pro tuto mlhou zahalenou scenu velmi dobre, v prave poledne by to byla obycejna nezajimava fotografie. Nepochybuji, ze souhlasis.

<reagovat 
marjanka (Občasný) - 6.4.2001 > krom té bójky nenacházím žádnou zjevnou chybu... super atmosféra:) líbí moc:)
gino: to přísloví nemá chybu:)))))
Body: 5
<reagovat 
 Lucien (Občasný) - 9.4.2001 > Gino Hasler> Mate pravdu, zvlast kdyz jsem to fotografovala ze brehu...budu se snazit priste.
<reagovat 
Martin Gembec (Občasný) - 9.4.2001 > Už dlouho se tu neobjevila fotka, k níž by se sneslo tolik výhrad a přesto má za 1.00. I proto mi nezbývá - 1.
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 10.4.2001 > Gino Hašler: A kolik toh oNsel Adams stihl nafotit? :-) Jo souhlasím nejsme žádní prašiví turisti :-) Tak mě napadá že mám taky rybáře, hned vám ho sem hodím co řeknete na mojeho
<reagovat 
Marcelline (Občasný) - 11.4.2001 > Atmosféra je skvělá. Člověk se do ní může vnořit a klidně se toulat po břehu.
Fotka se ti opravdu povedla.
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 14.4.2001 > Na hlubší kritiku nemám, tak jen, opravdu krásné.:-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter