|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blondýna (Občasný) - 2.9.2004 > Ale ty čtenáři jsi přeci tak hloupý, což nevidíš v těch abstraktních skvrnách nachumelených vpravo, plaňky? Jsou pravda trochu rozšmudlané, jako když Pepíček v první A rozmíchá v kelímku vodovky a pak to kydne na čtvrtku. Ale přeci jen, autorka už je tu delší dobu a maluje celkem obstojně, tak co bychom jí nepochválili i tohle, že? A čtenář je natolik zblblý, že opravdu hledá v těch barevných chlístancích klíč k bytí, bytům, bitům, holobytům a trilobitům a je mu jaksi blbé říci, že je to mazanice, nedělej z čtenářů blbce, Miro:-) jedničku s doporučením dávám ve vyjímečných případech. tuhle si zasloužíš.
| Body: 1 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mira (Občasný) - 7.9.2004 > >blondyna>píšu trochu později..byla jsem mimo,pro mne je jednodušší se vyjadřovat kreslením,než slovem...ty obrázky vznikají z velké část intuicí /jen pro uklidnění první byla tady hlava a pak vznikalo to ostatní...nejde to přes logiku/ a ani si neříkám šoupnu to tam,a uvidíme....
.jsem zvědavá, jak na to budou reagovat ostatní vždycky...nejsem si jistá jménem apod...fakt je, že úplně na začátku jsem byla hodně vyjukaná a teď mohu k tomu i něco sdělit...
všechny obrázky jsou výpověď o mně...více nebo méně povedené a někdy se i opakující nábojem...člověk se přece moc rychle nemění...hmm m.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
blondýna (Občasný) - 3.9.2004 > doprčic!! super??? v čem? kompozice je mizerná, vše je nachýlené příliš doprava, nahuštěné a rozšmudlané. na to aby to byla abstarkce, to má příliš konkrétní rysy, ten plot... tohle mohlo trvat tak pět deset minut to namalovat. odhaduju, že první čáry byly ty toho plůtku, kdy k tomu ještě autorka přistupovala jako k budoucímu obrazu, pak se jí ruka smekla, namočila štětec udělala kolečko a jen tak načrtla strom, přidala paní..., trochu té žluté, co je charakteristická pro její obrázky a řekla si, ale co já to tam šoupnu. ne, takhle podobně se totiž píšou i básně, příliš se spoléhá na jméno a výsledek pak podle toho vypadá. stačí poodstoupit dva metry od monitoru a pak se sám sebe optat. koupil bych si to? nejvýstižnější termín pro tenhle druh tvorby jaký jsem kdy četla zní: vyjebávka.. a teď si mě třeba sežerte:-))
| | | <reagovat |
|
| .......... (Občasný) - 3.9.2004 > blondýna> spoléhá se na jméno? - ach - žeby nějaké zrcadlení?:)
jo tak , ty to prostě potřebuješ zařadit, potřebuješ tomu rozumět - tak, rozumem - jak si představuju, že vznikají Tvá díla - nic proti nim, naopak - ale cesty jsou různé:) lidi jinak hození:) - jinak zblblí:)
pracovat intuicí není o nic horší než pracovat rozumem - nechci říct naopak, protože pak já bych Tebe mohla považovat za zblblou - a to prostě nechci:)
jak dlouho to trvá? - a v tom je hodnota díla?
je to rozšmudlané ... hmmm, vono spousta věcí v člověku je rozšludlaných - jenže asi Ty pořebuješ tu ostrost? - až tak moc, žejo ...
přisuzuješ Miře, že postupuje asi nějak podobně jako Ty ...
hele, a proč Ty máš takovýhle vztek?
koupil bych to ... hmmm
no, nic
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|