Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psst!
Autor: Lada Niola (Občasný) - publikováno 1.9.2004 (16:59:47)

Psst…. Nikomu to neříkejte, ale moje rodiče byli sochy z mramoru a já jsem se musel naučit jazyk rostlin, ten krásný osamělý jazyk šílenců. Zvířat jsem se bál od chvíle, kdy mě jednou škrábnul pták. I když jsem vídal své poraněné druhy, jak se mstí na kočkách, já jsem neměl dost sil...

 

Tohle řekněte všem! Mám vysokou školu zemědělskou a pravidelně chodím do posilovny, abych se víc podobal soše Davida. Chcete snad vidět můj občanský průkaz?

 

V tuhle chvíli, kdy k vám mluvím, stojíte kolem mě a pozorujete mě, zatímco já se chystám k milování. Jen se prosím neodvracejte, právě v tuhle chvíli s vámi potřebuju mluvit, právě teď potřebuju nebýt sám. Radši bych měl pod sebou rostlinu, která mlčí a nehýbe se. Její prsa, kterých se dotýkám jen z povinnosti, mi připomínají dvě světové války. Mám chuť utéct do archívů a zjistit, jak jen mohly vypuknout dvě světové války v jednom jediném století, na jednom jediném hrudníku Pak bych si sednul k pískovcové kašně před archívem a daleko od nutnosti erekce přemýšlel bych nad tím, jaké by to bylo získat právě tuhle ženu… Ona ale z mých dokonale nacvičených pohybů nemůže nic poznat, mám doktorát z mlčení.

 

Tolik jsem se soustředil na vás, tolik jsem pozoroval svou dokonalost, až jsem ztratil přehled o tom, co se děje pode mnou. I když vám to ještě nechci říct, čím víc ji hladím, tím víc narážím do kamene, ze kterého je vyrobená…

 

---

Až ráno jsem našel její živé krásné nohy ve své posteli. Jediné nohy v celém pokoji, jediná válka... Až ráno jsem si musel přiznat, že jsem žena, mé pokojové rostliny.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Leatherface (Občasný) - 1.9.2004 > hmm, tak tohle jo, mňam :-) aj bych doporučil, měl-li bych čím.
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 1.9.2004 > huf...


nebudu to vypisovat, taky spíš radši držím hubu, ale něco mi semo tamo přijde trochu efektoidný..

jinak však bez výhrad, déčko nemám, ale uvažuju, že ho půjdu někomu šlohnout..

ukládám si
Body: 5
<reagovat 
***** (Občasný) - 1.9.2004 > o ou, též nemám doporučení, ale dala bych ho, tohle mě smetlo!
Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 1.9.2004 > ukládám
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 1.9.2004 >

proč chlapy nekritizovat, kromě toho Niola nekritizuje chlapy  (nejlepší vtip, co se mi dneska povedl, a to jsem se dočasně přejmenoval!!)

ale v jednom se blondýnečka mýlí - nestudoval zemědělku, ale pedák, já ho totiž znám!

to efektoidní má půvab, i když to tam jakoby nepatří...


<reagovat 
ariel (Občasný) - 1.9.2004 > teda kdo je vlastně chlap - myslím že ne ten, co to ze sebe už na pět metrů vyzařuje...
Body: 5
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 1.9.2004 > nelíbí se mi ty "dvě světové války" těsně pod sebou a opětovná kritika chlapů. Jinak hodně dobrý.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 2.9.2004 > Agovirin> nebylo to zamýšleno jako kritika chlapů... ale interpretaci se meze klást nedají :)
<reagovat 
kink (Občasný) - 2.9.2004 > "dokonalej sen"***
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 2.9.2004 >

dobré to je... jen místy sklouzává k nějakému moralizování... ale netilko, aby zrušilo můj čtenářský zážitek...

 

asi to není originální ale:

Mám chuť utéct do archívů a zjistit, jak jen mohly vypuknout dvě světové války v jednom jediném století, na jednom jediném hrudníku… *!

 

D


Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 1.9.2004 > provokativni to je...beru si to jako lyricko-epickej vycuc z druhopisu lidskejch charakteru...zhruba...jinak to nedokazu vmaznout do zavitu...hlava mi to zatim jinak nebere...ech...se musim priznat
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 2.9.2004 > peetea> upřímný pokus o interpretaci vždy potěší :)
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 2.9.2004 > Lada Niola> mnojo, tady se nas zpusob mysleni halt neprekrejva :) ale snaha byla, ne? :))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 2.9.2004 > peetea> na požádání ti to soukromě dvěma holýma větama dovysvětlim :)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 2.9.2004 > výborné, velice zajímavé.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter