Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Plameny
Autor: Hulís (Občasný) - publikováno 6.9.2004 (15:54:24)
Další z pokusů s novým foťákem.


Poznámky k tomuto příspěvku
roman-v (Občasný) - 6.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
iop (Občasný) - 7.9.2004 > velice pěkné
Body: 5
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 6.9.2004 >

test OK, šlape dobře ;o)


<reagovat 
 Hulís (Občasný) - 7.9.2004 > MPosp> A co dál, chci se něco naučit (teda kromě angličtiny). Dík
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 7.9.2004 > Hulís> 

Fotografie by měla mít nějakou myšlenku či kompoziční záměr ... fotografií by se měl autor snažit vyjádřit něco za sebe, ne jenom otestovat technické možnosti svého aparátu ;o)

Já osobně fotím např. krajinky proto, že mě zaujala konkrétní atmosféra v konkrétní okamžik, hmyz protože mě mě zajímá jeho život a momenty z něj, momentkou ze života se pokouším "zakonzervovat" nějaký jedinečný okamžik, fotografie přírody by měla připomenout její krásu a nenahraditelnost .... jde o to si najít svůj styl, co mě zajímá, a trochu se snažit to vypilovat, sebezdokonalovat se ;o)


<reagovat 
 Hulís (Občasný) - 7.9.2004 > MPosp> Na popisek pod fotkou nedbej, není to jen o zkoušení nového foťáku.
Mě osobně se oheň neskutečně líbí, už jenom pro ten prapůvod v blesku apod. Proto se ho nějak snažím ztvárnit. Myslel jsem si, že tato fotka někoho osloví, stejně jako mě. Ona to není žádná srandinda, vyfotit oheň nějakým přijatelným způsobem bez okolí. Já jsem to zkusil takhle (a je to ze mě).
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 7.9.2004 > Hulís> 

 ... jasně, chápu, když ono to svádí - Tvůj popisek v kombinaci s dokonalostí automatiky dnešních aparátů ... já jsem oheň nikdy neztvárňoval, ale párkrát jsem ho příležitostně na fotku dostal, a vždy vyšel dobře ... takže je to o mých zkušenostech ;o)

Takže k fotce - osobně bych asi hledal způsob, jak "prostý" oheň něčím obohatit, co by fotce přidalo na obsahu ... lehce osvícený objekt (postava?) v pozadí, kompozičně asi ne středovku, zkusit světlem z ohně např. i vyjádřit prostor - tohle bodové světlo umí být i zajímavě tajemně plastické ... pohrál bych si s tím ...

Abych byl názornější, tak koukni na tenhle link http://mposp.ebe.cz/040612/index.html, mám tam pár soukromých fotek z víkendu u přátel, a některé jsou i z večera u ohně ... jsou to obyčejné albofky, ale mě se třeba líbí jak to světlo krásně maluje ty postavy ... ;o)

 


<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 13.9.2004 > 4-5 je dost dobře nafocený. Vpravo je zajíček z plamene a drží se za nos :) Tak rady už jsi slyšel, já bych přidala nápad v podobě přiložení roští, či rozdmíchání ohně těsně před focením, líbily by se mi v prázdném prostoru jiskry. Asi to nebude legrace, co. Zkusím to taky :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter