Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Případ Slop
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 7.9.2004 (08:32:25)

Případ Slop

 

Na samotě poblíž Zabinoh žil muž jménem Oldřich Slop , který byl známý svou velkou láskou ke zvířatům. Tento osaměle žijící někdejší číšník karlovarského hotelu Pupp byl natolik zaujat přibývajícími hrůznými případy napadení dospělých lidí a zvláště dětí psy, že se rozhodl svým dílem přispět ke zlepšení tohoto neblahého trendu. Na své samotě si zřídil útulek na převýchovu psů, kteří napadli člověka, a to nejen těch, kteří byli obdařeni zjevnou agresivitou a vlčím pudem, ale i těch mírnějších, u nichž by až do okamžiku jejich útoku na člověka nezvladatelnou touhu trhat maso a cítit sladkou lidskou krev nikdo nečekal. Útulek na převýchovu psů, kteří zradili své pány a postavili se proti nim, zřídil Slop nejprve z bývalé králíkárny, prkenné kůlny, rozdělené na malé kóje; její dřevo bylo už tolik prostoupené králičí močí, že se téměř nedalo spálit a likvidace králíkárny byla tedy problematická; nyní ji začali obývat psi. Prvním z nich byl zdánlivě neškodný černý kříženec Míša, který ošklivě na obličeji pokousal tříletého chlapce, jenž psa znal od prvních měsíců svého života. Dalším byl tmavý německý ovčák, který utrhl a sežral kůži z ramene poštovní doručovatelky, jež přinášela invalidní důchod. Slop zastával názor, že vedle koně i pes má duši, blízkou lidské; tuto duši je třeba pochopit - a nejlépe někoho pochopíme tak, když se dostaneme takříkajíc do jeho kůže. Slop se rozhodl snížit se na psí úroveň, stanu se dobrým psem, říkal, a pak svým psím bratrům vytrhnu skryté vlčí sklony z těla. Říkalo se, že se psy běhá výběhem po čtyřech a vyráží skřeky. Údajně ve své snaze přiblížit se psům šel tak daleko, že jedl psí konzervy, rozvařoval granule, na prach drtil kosti z výseku, z nichž si pak vařil polévku. Jednoho dne od Zabinoh přijel městský strážník z Mihlavy a v autě s emblémem psí hlavy do útulku přivážel dalšího psa na převýchovu. U tepané a rzí už zubaté branky bez kliky a zvonku Slop strážníkovi prokousl krční tepnu. Na zahradě za jeho domem o hodinu později policie Slopa zatkla a útulek uzavřela.



Poznámky k tomuto příspěvku
Luk Malér (Občasný) - 7.9.2004 > eště yednow - fák dobrej ftip, ale takovey ten jakoby židofskey - vlastněš smutney a poutšney...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 7.9.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 7.9.2004 >

Mi to teda přišlo takový dost jednoduchý a vcelku jasný. Škoda.


Body: 3
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 7.9.2004 > Celé to graduje k pointě, a ta nezklame... supr.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 7.9.2004 > vytknout se tomu nic nedá, ale ani to ničím zase moc nezaujme.
ohledně jednoduchosti souhlasím s Lian.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 7.9.2004 > a?... je pravda, ze to cele graduje k pointe, nicmene pokud tu pointu clovek tusi uz dlouho dopredu, neda se o gradaci ani mluvit... to ja jen tak, aby se nereklo, ze davam malo bodu bez duvodu...
Body: 2
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 7.9.2004 >

Strašně dlouhé věty,  až se v nich jeden ztrácí. Mnoho rozmělňujících informací např. osaměle žijící někdejší čísník karlovarského hotelu Pupp, u tepané a rzí už zubaté branky bez zvonku

Sice mě to zaujalo, jako absurditku to beru (např. proto, že se dá pochybovat o velké lásce ke zvířatům, když je budu strkat do nevyhovujícího prostoru, nesmyslnost nápadu přiblížení se duši psa pojídáním člověkem vytvořeným žrádlem(granule:-)) , ale hodně špatně se mi to četlo. Pointu to má, i když bych možná volila jiná slova v závěru (např. policie Slopa odchytila, ale to už je věc autora:-)


Body: 4
<reagovat 
hermit (Občasný) - 7.9.2004 >

bratři a sestry, beru si vaše připomínky k játrům...

 

quotidiana, no z toho nemám radost, že jsi tušila pointu:-), a byť můj velký učitel Th Be psal dokonce bez pointy, přesto zvážím tě...

 

Blue Sky: že se ti to špatně četlo, tomu nejsem rád

 

dík všem


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 7.9.2004 > podruhý jsi mě odrovnal - kldně s Letním bytem...záporně s tímhle...:(( shrnula to quotidiana... a po takový jízdě jako byl Letní byt...hmmm:(
<reagovat 
Pralev (Občasný) - 7.9.2004 > Myšlenka se mi líbila. Ale bylo by to hezký jako 4-řádkovej vtip, takhle mi vadilo, jak je to napsaný. Ne že bych neměl chuť nebo čas si přečíst delší text, ale jeho většina za to podle mě nestála.
Body: 3
<reagovat 
hermit (Občasný) - 8.9.2004 > hm, hm, hm. rád čtu tyto temné ohlasy, vezmu si ponaučení, možná...:-)
<reagovat 
 Pralev (Občasný) - 8.9.2004 > hermit> Nenene, zas to neber tragicky :) Ten nápad se mi líbil a pak později odpoledne jsem nad ním znova přemýšlel a zasmál jsem se tomu ;) Ale nějak mi nestačí takovej nápad na podobně dlouhej text. Čili buď kratší nebo si s tím pohrát daleko víc a udělat to ještě mnohem delší :))
<reagovat 
hermit (Občasný) - 8.9.2004 > já to neberu tragicky, já to beru pragmaticky :-) díky ze čtení.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 8.9.2004 >
Body: 4
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 9.9.2004 > vtipná anekdotická věc, ten závěr se trochu čekat dal, ale stejně pobavilo
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 10.9.2004 >

strážník z Mihlavy !!!! :o)))) dobrej nazev mesta!!!! :o)))

jinak docela zajimavy cteni... ;o)


Body: 4
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 13.9.2004 >
Body: 3
<reagovat 
čtenář BORIS - 15.9.2004 > Hele, Hermite, tohle by se hodilo do listopadového Tématu... :-). Kdybys měl zájem, napiš mi... je tam však podmínka, že to vyjde pod Tvým pravým jménem.

Měj se fajn!

Boris
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter