Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Eva
Autor: hajka (Občasný) - publikováno 15.9.2004 (11:37:31)

Stopy skla se ptají po klidu, klikyhákem jizev vypráví příběh. Ze zlomených žeber vystoupili Adamové a každý hledal tu svou...

 

Eva jménem La Puberté se klátila večerem.

 

Uniformy nakoupené u Kenvela, mašle s botou od Martense, nejistota bytí ve skupinách postižených, drsná póza v rukou zmatenosti, lístky vzkazů zjevené v podobě supertipů IN…

  

Eva jménem La Jouissance se protančila večerem.

 

Odlesk světel stroboskopů laská tělo tanečnice, oči rozzářené mocí jedné noci, okamžik prožitý každým krokem srdce, krajka podprsenky utekla z lemu tílka, flirtová suknička se obtočila kolem cizích boků….

 

Eva jménem La Provocation si pochodovala večerem.

 

Otázky mířené na hranici a možná za ní, poznámky plněné chilli, zmrzlinové poháry s jedůvkou, zhoupnutí šatiček ukradených ze zásuvky nočního stolku, kostka ledu tající na cestě do výstřihu…

 

Eva jménem La Solitude se kradla večerem.

 

Kalhotový kostýmek ukradený námořníkům, vlasy z čela salutují v přísném zástupu, ostré hrany rudě lakované, schovaná v koutě místnosti, schoulená v pyžamu na gauči ve svém doupěti o sobotním večeru, ztracená v konverzaci cizích lidí si z batohu ukradla lízátko…

 

Eva jménem La Songerie se vznášela večerem.

 

Hedvábí šátku hladí krk, šaty plné růží rozfoukané kolem kotníků, květ ve vlasech slunečnice, šlápoty parfému na cestě k ránu, velrybí píseň milování konejšená svítáním…

 

Eva jménem La Charme se prošla večerem.

 

Oči spoutané obroučkou, malá Coco v punčochách se švem rovným jak prásknutí bičem, klapot botek ztracený v hluku magistrály, sebejistota skřítkovských účesů vytažená z kabelky z korálků…

 

 

Ze zlomených žeber vystoupili Adamové a na ramenou nesli Evu…



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 13.9.2004 > Rozhodně zajímavé.
Body: 5
<reagovat 
Pralev (Občasný) - 14.9.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 14.9.2004 > Líbilo moc, konečně něco ke čtení :-)
Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 15.9.2004 > Zajímavý nápad, poetické zpracování. Tohle mě hodně oslovilo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 15.9.2004 > BlueSky> Díky...:o))
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 15.9.2004 > je to na rozhraní žánrů... ale spíš poezie. a hezká :)
Body: 5
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 15.9.2004 > Lada Niola> To bys měla vidět to tóčo, kdybych to šoupla do poezie....:o))) Díky
<reagovat 
Adina (Občasný) - 15.9.2004 > Jo, tak to jo.
Body: 5
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 15.9.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 15.9.2004 > Agovirin> júúúúúúúúúúúúú, děkujúúúúúúúúúúúúúúúúúú :o)))))
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 17.9.2004 > Milé, chichi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 21.9.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter