Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
upřímná
Autor: unseen (Občasný) - publikováno 22.9.2004 (09:39:51)

Dědečku, dědečku! Takhle to nejde -

- ze zloby staroby stavíš si hrad.

 

Jenom bloud bláhový měl by tě rád.

 

Tak už tu nestřečkuj.

A chcípni.

 

Šmejde...



Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 22.9.2004 > ne
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 22.9.2004 > ouvej> právě že ano...
<reagovat 
Čtenář - 22.9.2004 > otřesné!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 22.9.2004 > čtenář> moje slova...a smrt pořád nikde...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 22.9.2004 > Ale jo - chápu tvé pocity - a nemíním je odsuzovat. Jenom - jestli to má být poezie, tak mě to nebere. Takže ne.
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 22.9.2004 > trochu předrsníno, ale chápu
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 22.9.2004 > Bavím se! A věřím, že ty taky;)))
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 22.9.2004 > egil> tady se bavím..doma už tak ne :o)
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 22.9.2004 >

jo. to je mi jasný...:) tak aspoň že tu.

 

Doufám, že básničku dědečkovi věnuješ do jeho zlých praciček;)


<reagovat 
 unseen (Občasný) - 22.9.2004 > egil> 

při své tuposti by se nedopracoval dál než k druhému slovu a pak by skončil intelktuálně zcela vyčerpán :o)


<reagovat 
Čtenář - 22.9.2004 > chlapečku, chlapečku! Takhle to nejde -

ze zloby,krutosti
stavíš si hrad.



<reagovat 
 unseen (Občasný) - 22.9.2004 > čtenář> je snad zloba pocit slabší lásky? proč by neměla mít právo být vyjádřena?? anonyme, anonyme...
<reagovat 
 Čtenář - 22.9.2004 > unseen> já taky chápu....geny jsou geny...
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 22.9.2004 > čtenář> jistě, předky si nevybíráme..jediné, co nám zbývá, je nenávidět :o)
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 22.9.2004 >

dost vostry strkat takle nekoho na prkno...:) ted se modli, aby se dedeckovi neco "nahodou" nestalo, pac az si todle prectou fizlove...ej :)


<reagovat 
 unseen (Občasný) - 22.9.2004 > Pierre Bosquet> a teď si vezmi, že to nebude jediný důkaz - viz <a href="http://www.totem.cz/enda.php?a=46414&up=az3iZQU.uE7vU2831">další totemovina</a>
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 22.9.2004 > unseen> 

no, cece, musi to bejt svinskej demon, dyz ti takle lezi v zaludku :) tak hodne stesti...at uz to v tomhle pripade znamena cokoliv :)


<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 22.9.2004 >

Pěkně černobílé. Se nedivím dědečkovi, že je pln zloby, když je obklopen tak chápavým okolím

Co bylo první , dědečkova zloba nebo lhostejnost a pohrdání okolí? Ono má všechno rub a líc.

Zděšena nejsem, doufám, že fakt jen provokuješ, že jde o , ač drsný, humor


<reagovat 
 unseen (Občasný) - 22.9.2004 > BlueSky> 

jistě, humor je všude..nejvíc se asi nasměju na jeho pohřbu .o)

 

a mimochodem, některé věci mají rub a rub ...


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 22.9.2004 > BlueSky> někerej geront je fakt nesnesitelnej....takže si to dovedu představit....ech třeba budu taky jednou vzteklej dědek.....ale takovýdle věřejný vyznání lásky stařešinovi rodu...ech, to je masakr...ale fakt bacha...pak upadne vomylem desetkrát škécou na kladivo a seš v průseru....:)
<reagovat 
 unseen (Občasný) - 22.9.2004 > max bubakoff> nehrozí, je línej jak veš, takže pracovní nástroje odpuzuje přímo mystickou silou...leda že by se užral k smrit, to by snad mohlo vyjít .o)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 22.9.2004 > unseen> to von línej může bejt...ale vono by to kladvo mohlo bejt v tvý pazouře...čéče a to je pak v pytli...
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 22.9.2004 > mně připadá, že se chceš jen bavit našima reakcema, šmejde...
<reagovat 
delikt (Občasný) - 22.9.2004 > Dědeček bude nejspíš velice inspirativní osoba... Ale villonovské opracování se mi líbilo o moc víc...
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 22.9.2004 > Unseene, tak bacha na vliv genů..skoro to vypadá, že už se projevujou:-))))))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter