Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Telemotlitba
Autor: Uchmat (Občasný) - publikováno 27.9.2004 (10:15:43)

Telemotllitba

 

            Telebože Veliký,

 

            Já, nejnicotnější červíček Tvého televesmíru, nula všech nul, bezvýznamná lidská bytost obracím se k Tobě (a hezky celým jménem, žádné T. V. jako většina ostatních!) a prosím Tebe, Největšího a nejmoudřejšího, o odpuštění.

            Ano, Můj T.V., jsem hříšník. Seznam mých smrtelných hříchů je strašný a již jen každý jeden z nich by stačil k tomu, abych byl odsouzen k věčnému pobytu v nějaké hodně pekelné knihovně (bez internetu, samozřejmě!).

 

Bral jsem pravidelně Tvé jméno nadarmo, ba co víc, rouhal jsem se slovy: V tý bedně je zase prdlajs!

Nenavštěvoval jsem svatostánky Tvých ctitelů – přes půl roku jsem neviděl Televizní noviny ani žádný jiný zábavný pořad!

Kritizoval jsem šiřitele Tvých pravd, zejména komentátory sportovních přenosů, například, když oni viděli v brance míč a já puk!

Neznal jsem ani jednoho hrdinu skvělých a úspěšných českých seriálů za posledních deset let.

Opakovaně a zcela bezdůvodně jsem mačkal na zakázané tlačítko „Vypnout“!

Neviděl jsem za poslední dobu víc než dva díly telenovel!

Občas jsem sledoval intelektuálně pornografické programy ČT 2 a Arte!

Opakovaně a drze jsem si dělal srandu z Hosrsta Fuchse a  jeho nanosítka a toho šmejdu na karosérie!

A hlavně NIKDY JSEM NEPOSLAL ŽÁDNOU HLASOVACÍ SMS, a to ani do Česko hledá Superstar, kteréžto soutěži jsem se posupně vysmíval!!!

 

            Ano, Nejshovívavější T.V., takový jsem byl. A víš co je důsledkem mého hříšného počínání?

            Ty to víš – ano, mám mozek zasviněný vlastními myšlenkami!!! Sice jich tam už moc nezbylo , ale jsou tam, bestie! Moc rád bych měl tento orgán vypraný pěkně dočista do čista prací silou toho modrého panáčka, co jsem ho kdysi viděl v jedné reklamě.

            Vím, že mi odpustíš, Nejspravedlivější T.V., protože odpouštět je božské. Slibuji , že se polepším. Někdy po neděli nastoupím na retoxikaci do střediska televizních závislostí a jako pokání si dám dvakrát Majora Zemana, jednou Ženu za pultem a třikrát (!!!) Okres na Severu!!!

 

            Ostatně mi nic jiného nezbývá. Anča, moje zlatíčko, mi řekla, že když to neudělám, tak už mi určitě nikdy nedá, protože se při TOM nemá se mnou o čem bavit .

 

Teleámen!



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 27.9.2004 > dělat si srandu z Horsta?...to se neodpouští synu....:)
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 27.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 27.9.2004 >

JO- drsný.

jen: mačkal na zakázané tlačítko „Vypnout- to mi nepřijde úplně ok. Buď mačkat koho co, nemo sahat na koho, co

Bodíky dostáváš za obsah, ne zpracování.

Jo- a taky za: "přes půl roku jsem neviděl Televizní noviny ani žádný jiný zábavný pořad!"

PS: Hele neznáš původ slova nanosítko?

Je to od nano a sítko a nebo od nanosit?


Body: 5
<reagovat 
 Uchmat (Občasný) - 27.9.2004 > Jannis> Podle toho telešopingu to asi bude nějaký hodně jemný kátro, ale podle toho, že nám s tím Horst nanosil do hlavy soustu naprosto nezbytných plků, tak kdoví...:-))
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 27.9.2004 > Tak to je skvělé!!
Body: 5
<reagovat 
MZF (Občasný) - 27.9.2004 > Vymejvání mozků probíhá každé sudé úterý na Kavčích horách - hodně štěstí. Super závěr!
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 30.9.2004 > Hmmm nejak v tom postradam humor... asi to bude tim ze jsem zminovane porady taky nevidela uz mesic a zadny pocit viny necitim...
Body: 3
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 4.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Jarmila Svobodová (Občasný) - 8.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Lerit (Občasný) - 8.10.2004 > Promiň, ale nepřijde mi to ani tak vtipné, jako spíš trapné. Myšlenka to není nejhorší, ale je to přeplácané.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter