|
|
blondýna (Občasný) - 30.9.2004 > Nákup
jdu do obchodu
v čase kdy jsou ulice plné lidí
a je mi nějak divně u žaludku
jdu do obchodu
chodník mi kmitá před očima
všude hlahol
a barva asfaltu mi něco připomíná
jakoby snad myší kožíšky...
jdu do obchodu
již je na dohled
a barva fasády
slibuje mnohá tajemství
jsem u obchodu
a jsem ráda
že se umím trefit žetonem do nákupního košíku
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > poslední> Neberu Ti Tvůj názor, jen... zkus na sebe nechat dýchnout náladu té básničky, zaposlouchej se do ní...a uslyšíš kroky a uvidíš domy...nebo taky ne, ale za pokus to stojí:-). Kromě toho Prahu často - my, kdo tu žijeme - vnímáme jen v tom šíleném denním shonu - z práce, do práce, vyzvednout děti ze školy, nakoupit atd. atd. Pamatuju si na své nadšení, když jsem loni v létě měla na návštěvě kamarády ze Zlína, a po půlnoci jsme se vraceli ztichlou Nerudovkou, a já nemohla uvěřit, že jsem do té doby všechnu tu nádheru neviděla...
| | | <reagovat |
|
poslední (Občasný) - 30.9.2004 > ukecali jste mně, přiznávám svou porážku a připojuji omluvu, samozřejmě popisuji Prahu očima turisty z nejvýchodnějšího východu téhle země, takže ji znám jen jako hekticky rozjetou káru plnou drahocených skvostů,ale bohužel, u svého názoru, že má Jannis na víc zůstávám, neoslovilo mě to, takových básniček jsem četl fúry, v kontrastu oproti jiným Jannisovým perličkám, které člověk najde jen na dně, jsem odsouzen k nepochopení:)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|