Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Vzpomínka na steak z kolekce začínám po roce
Autor: jezevec (Občasný) - publikováno 3.10.2004 (07:53:13)
další v kolekci>
Láska prochází žaludkem


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 3.10.2004 > jo.. souhlas, zespoda..
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 3.10.2004 > supr.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 3.10.2004 > Taky bych to tipla na reklamu na pizzu restorante...
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 3.10.2004 > tohle je tvoje fotka? jestli mám teda dobrý oči... tak pokud se nepletu tohle je kus z tv reklamy na pizzu. sedí tam na nějakém mostě či co.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.10.2004 > blondýna> ale je to pekelně umělecký, a vo to de... :o)) kdo to vyfotil, to je absolutně jedno, jak se ta holka menuje, je absolutně jedno, hlavně, že de vo mimořádně vydatnej uměleckej zážitek... hihi... 
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 3.10.2004 > moc povedené
Body: 1
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 3.10.2004 >
Body: 1
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 4.10.2004 > i kdyby byla původní, nebyla by na víc jak 2- rozpatlaná, doplněná debilním komentářem.
Body: 1
<reagovat 
Mira (Občasný) - 4.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 4.10.2004 > Pizza Giussepe, žádnej steak
Body: 1
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.10.2004 > Lian> pozor, to je pizza ristorante....vim to, páč ji porád žeru:))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 5.10.2004 > Jo, to je ona, sem si nemohla vzpomenout
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 5.10.2004 > dobrý záměr, bídné provedení ...
Body: 2
<reagovat 
tři (Občasný) - 6.10.2004 > láska prochází vidličkou a nože
<reagovat 
sédy (Občasný) - 3.10.2004 > reklama na pizzu zejo
<reagovat 
 jezevec (Občasný) - 12.10.2005 > katerina seda> Ano teď se přiznám. už je to promlčený. Ahoj Jezevec
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 3.10.2004 > ty jezevče...ty seš koukám, jak kdys muřky v próze...velkej lupič...:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.10.2004 > Max Bubakoff> až na to, že Muřkymu si ješťě coby redaktor prózy málem lízal koule blahem z toho, jak hezky ujetě a nadějně píše a toho že je to kradený si museli všimnout ostatní ;-)
<reagovat 
 jezevec (Občasný) - 12.10.2005 > Max Bubakoff> Mněl jsem tehdy novou TV kartu a ta holka se tam nachomejtla. Jezevec
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 3.10.2004 > Emmet_RAY> tak to jsi vedle jak ta jedle emmete....klidně si ty poznámky projeď...:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.10.2004 > Max Bubakoff> já si je prošel, a měl jsem pravdu.. se za to nestyď, woe :-)

tvé "nadšené" reakce začaly nějak takhle:
Max Bubakoff (Stálý) - 24.3. > buheéééé uéééé ááárghhhh du blejt a srát......:o))muřky, ty parchante posírací, začíná se mi tvoje nechutná tvorba líbit....:o)
Body: 5

pokračovaly zvesela dále:
Max Bubakoff (Stálý) - 25.3. > muřky, ty posranej a poblitej literáte, vykašli se na smajlíky...tvůj fajnovej fekální humor je nepotřebuje....:o)spíš tam šlehni diakritiku, ať nevypadáš jako mladistvý alien.......o))))buhehéééééé víš co du dělat?:o))
Body: 5

pak následovaly naivní konemtáře, kde jen kousek pod tebou jiní autoři (g morr a Montrealer) upozorňovali na vykradenost příspěvků:
Max Bubakoff (Stálý) - 31.3. > muřkyho texty jsou hodně náročný.....pravda po slibném začátku se to nějak rozpustilo do nicoty........volejte kamenožrouta a Bastiena.......:o)

zde ještě coby redaktor, pod jedním příspěvkem, obklopen poznámkami ostatních autorů, že Muřky kopíruje díla z jiných serverů, se slzou v oku lituješ, že příběhy starého kamenáče nezabraly (šlo o vykradený australský román, taktéž někdo upozornil):
Max Bubakoff (Stálý) - 7.4. >
jdu bléééjt......a sráááát.....starej muřky, kamenáč nezabral, což je škoda, protože měl něco do sebe, tohle je špatný muřky, plný chyb, nemá to spád a drajv...i to píchání v tom afrodiziackým autě se dalo podat líp....tudy ne muřky, zkus dát kamenáče billa do smysluplnýho celýho díla.....a v tom ti dopomáhej Bůh.....jdu bléééjt...buheehéééé.....
Body: 2

a nyní.. pozor.. po deseti vykradených příspěvcích si něčeho všímá i pan redaktor (asi začal číst i poznámky ostatních):
Max Bubakoff (Stálý) - 8.4. > Montrealer> jménem redakce prózy tě jmenuji hlavním vyšetřovatelem totemu a šéfem protiplagiátorského útvaru...dobrá práce chlape....jen mi ten tvůj link hází, stránka nenalezena.....ale věřím ti....:o) a ty muřky, styď se, lumpe:o)

bravo, to to trvalo..
Muřky se zjevně z toho, že poslední naiva, který mu věřil, prohlédnul, už nevzpamatoval a přestal zde publikovat úplně..











<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 3.10.2004 > Emmet_RAY> no jistě, to mě můžeš obvinit i z dalších "oslavnejch" poznámek...:)))sem jich tady roztrousil....akorát si eště vem k ruce slovník a najdi si pojmy sarkasmus a ironie...milý literární vědče...:))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.10.2004 > Max Bubakoff> ach jistě.. jen mne nenapadlo, že by někdo z redaktorů byl tak free a doplnil své sarkastické poznámky dozajista ironickým pětibodovým hodnocením..

já jen říkám, že ti v případu Muřky tehdá z pod prdele trochu ulít nočník, to že máš jiný názor je dost logické.. nemusíš se hned kvůli tomu vztekat a každý si v klidu můžem myslet svoje..
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 3.10.2004 > Emmet_RAY> no však právě proto....jak jinak myslíš, že by se dostaly pětky a déčka k tvejm kouskům;-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.10.2004 > Max Bubakoff> jenže to je kolektivní ironie velké recesistické skupiny zdejších autorů.. jsem taková Annička Dajdou a vy moji studenti ČVUT :-))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 3.10.2004 > Emmet_RAY> mno, tak sem si je projel ty poznámky a vidim, žes na pár zapomněl...ale to je normální, dyž je třeba něco vytrhnout z celkovýho kontextu, jak tak pěkně řiká BC...ale fakt, timto končim tuto veletrapnou diskuzi, to že sem býval veletrapný kokotem redaktorem si velmi dobře uvědomuju, nemusí mi to každej mrcas vopakovat...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.10.2004 > Max Bubakoff> když mně občas baví popíchnout velkýho negra..
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 3.10.2004 > Emmet_RAY> kurva tak to seš na špatný adrese, čéče....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 6 8 10 11 12 13 (14) 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter