Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Univerzální Zákon veškerého dění
Autor: Pavel Kastl () - publikováno 10.1.2000 (12:21:45), v časopise 11.1.2000
Univerzální Zákon veškerého dění

Veškeré dění ve světě hmotném i ve světě duchovním podléhá jednomu jedinému Zákonu, který je příčinou i důsledkem všeho, co existuje a co se odehrává v celém prostoru jsoucna.

1. Vše se opakuje stále dokola a veškeré dění je utvořeno z harmonického působení protikladů.

1a) Co bude bylo, a co bylo, to znovu bude. Minulost je budoucností, stejně jako budoucnost je minulostí. Vše se transformuje a posléze opět navrací ve svůj původní stav. Cílem života je smrt a cílem smrti je život. Cílem vzniku je zánik a cílem zániku je vznik. Cílem bytí je nebytí a cílem nebytí je bytí. Po vrcholu vývoje nastává pád a zánik, který opět vede k novému dalšímu vzniku a vývoji. Nic nemá definitivní a konečný cíl. I život a smrt jsou součástí existence a vývoje lidské duše, a věčně se střídají.

1b) Výsledek působení všech protikladů, které jsou ve svém součtu stejně velké, je nula. Tedy všechno i nic, prázdnota i plnost, věčný koloběh veškerého dění. Jeden vesmír vzniká, druhý zaniká. Jedna civilizace povstává, druhá upadá. Věčnost je výsledkem nekonečného střídání se protikladů. Každý protiklad si vynucuje existenci svého protikladu a proto každý protiklad je tím nejen sebou, ale i svým protikladem.

1c-1) Lidstvo vzniklo zásahem mimozemských civilizací do vývoje opic.

1c-2) Každý člověk se narodí v té době, v tom místě, v tom čase a pod těmi astrologickými vlivy, které přísluší (odpovídají) životu, který má prožít.

1c-3) Spravedlnost Boží se plní v průběhu více životů duše. Každá duše má jiné místo a jinou úlohu ve hmotném světě oproti duši jiné, přičemž působení jednotlivých duší je ve svém součtu harmonické. Proto po lepších životech přichází životy horší, a po horších životech přichází životy lepší.

Protože všechno podléhá tomuto jednomu jedinému Univerzálnímu Zákonu, neexistuje nic, co by neovládal. A stejně tak neexistuje děj nebo okolnost v celém prostoru veškerého jsoucna, kterou by nešlo do tohoto Univerzálního Zákona zařadit.
A proto kdo jej zná, zná vše! Kdo se rozhlédne kolem sebe s otevřenýma očima, uzří tento Zákon v každé molekule, v každé myšlence a v jakékoli hrubohmotné nebo jemnohmotné energii! Skrze tento Zákon lze poznat všechno, co existuje a skrze všechno, co existuje, lze poznat tento Zákon.
Zkoumejte proto všechno kolem sebe a zařaďte to do tohoto Univerzálního Zákona veškerého dění. A když do něj jednoho dne zařadíte úplně všechno, stanuli jste v cíli Vaší cesty za poznáním. A zvládnete-li ještě k tomu nezdravou emocionální závislost na požitcích tohoto hmotného světa, stanuli jste na vrcholu Vašeho duševního vývoje! Pak Vám bude patřit má nejhlubší poklona, má úcta, a můj obdiv...



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 14.4.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 14.4.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 14.4.2000 >
Body: 1
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.10.2000 > při meditaci bys viděl, že lidská slova jsou daleko od božské Skutečnosti a vše je trochu jinak, nicméně je to na dobré úrovni
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter