Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Nikdo není dokonalý z kolekce momentky
Autor: cirrat (Občasný) - publikováno 4.10.2004 (21:57:27)
další ve sbírce>

N eptej se, proč život není fér

Neptej se, proč není všechno krásné

Chtěl by jsi snad jít žitím bez afér

V klidu a nudě jen čekat, až to zhasne?

 

V ybral sis jednou, vybereš si zas

A únik tu už není, je pozdě na útěk

Možná jak znící v poušti přijde ti tvůj hlas

Však ohlédnout se můžeš bez výtek

 

N ikdo není dokonalý – kdo to ví líp, než já

Otázka je v tom: lze chyby napravit?

A jak zjistila jsem vlastně samotná

Ne pro včerejšek – pro zítřek se má žít


Poznámky k tomuto příspěvku
BELA1 (Občasný) - 4.10.2004 > Tak já jsem první a říkám ..je to tak..a je to moc pěkné.. až tak, že...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 4.10.2004 > ALISSIE> to moje hvízdnutí jen tak do počítače nedostanu... Ale bylo tam. Dík :-)
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 4.10.2004 > cirrat> ani kdyby jsi se víc snažila....nastavím ucho..
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 5.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 5.10.2004 > Tedy, myslím, že už to máš ujasněné, ale stejně mi to nedá:
vše není krásné, protože kdyby všechno bylo krásné, tak bys to vlastně nevnímala, zkrátka polarita den-noc,veselé-smutné a tak...

A chyby napravit lze.

Příjemná zpověď:-)
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 4.10.2004 >

Tak teda básnička celkem pěkná- ten konec- ale něco mi v ní chybí a něco přebývá- pitvat nebudu, je to subjektivní pocit, nedokážu vyjádřit co to je.

Ale jedna technická- BY JSI ?????? TY BY JSI??? No, když je celá báseň spisovnou češtinou, tak je tam tohle jak pěst na bulvu.


<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 5.10.2004 > Jannis> 

Hele, suplikovka, ctyri roky stara k tomu :-) Spis jsem to sem prskla jako provokaci - a jak vidis, zadarilo se...


<reagovat 
Cobain (Občasný) - 5.10.2004 > Jojo...forma a rymy...huraaaa:-)))) Jen trosku mi nesedlo "utek x vytek", ale na utek se docela tezko hleda rym:-)) A pak trosku ve treti sloce, ale jinak nemam prilisnych namitek:-)))
Body: 5
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 5.10.2004 > Cobain> Jo, me to tam nesedi taky... Ale nic si z toho nedelej, bylo hur a bude i lip... Jak jsem psala Jannisovi, je to ctyri roky stara suplikovka.
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 5.10.2004 > :-)))) OKOK:-)))) To ja mam jednu suplikovku tak nekde z gymplu...tak 6-7 let starou, ale je nepublikovatelna:-)))))))) Je hrooooooooozne sprostaaaa:-))))))))))))))))
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 5.10.2004 > poloprázdná nádoba
Body: 4
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 4.10.2004 >

Tají se mi dech a zvyšuje tep a můj ateismus se bortí od základů .... PANE BOŽE !!!!


Body: 1
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.10.2004 > DeadKennedys> připojuji se PANENANEBI....!!! fér - afér, ani mistr cimrman by to nezvlád líp...
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 5.10.2004 > Max Bubakoff> A infarkticek nebude...??? Skoooda... Na mistra cimrmana mam jeste hodne co dotahovat, ale v tvym zajmu se budu snazit :-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.10.2004 > cirrat> pumpu mám v cajku bejby...šlak mě taky netrefí...v tomdle směru mě nevodděláš....:) ale zkus se příště zamyslet, esi tydle šuplíkový poklady eště nenechat dadat....nejlépe věčnym spánkem
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 5.10.2004 > Max Bubakoff> Checht, jednou určitě... Zatím je spíš docela sranda sledovat ty reakce na mý exhumace...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.10.2004 > cirrat> jj, exhumace je práce pro silný žaludky...:)
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 5.10.2004 > Max Bubakoff> Máš recht.... proto spoléhám na tebe... mám pocit, že to vždycky bereš děsivě vážně :-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.10.2004 > cirrat> já a vážně?...uf....:))) ale sem rád, že aspoň někdo si myslí, že to tady beru smrtelně vážně......:)
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 5.10.2004 > Max Bubakoff> prooosimtě, jak bys mohl brát vážně MĚ? Ale občas reaguješ fakt pěkně... Baví mě vytahovat takovýhle věci jen proto, že se těším, kdo se jak bude čertit... :-)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 5.10.2004 >

Max :

 

cirrat : to je můj smysl pro ironii fakt tak nepochopitelný a zvrácený ? :o)


<reagovat 
cirrat (Občasný) - 5.10.2004 > sakra... už ani tady si nemůžu hrát na zkostnatělo citlivku....
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 5.10.2004 > cirrat : doufám, že už nic takovýho vytahovat nebudeš ! Je to urážka poezie !!! A nemá to tady co dělat, není to hodný ani tohodle podprůměrnýho literárního serveru !!! Ještě jedna takováhle hrůza obdivovaná bandou blbů co nepřečetli nic než pár zastydlejch "takyklasiků básníků" a nahrne se mi žluč do koulí a ty explodujou skrze chámovod až do....do ....do ....já se vážně neznám !!! Myslím to vážně !!!! Chci možnost jak už tady někdo vytáhl : "doporučil nečíst". Styď se !!!
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 5.10.2004 > DeadKennedys> 

Já věděla, že na někoho bude spoleh! :-)

Nicméně, utři si nádobíčko do ručníku/prostěradla/čehokoli, co máš zrovna po ruce, je-li potřeba, a pak si vzpomeň na staré dobré pravidlo o neurážení... :-)

Nebo můj nick prostě vynechávej - nikdo tě nenutí to číst... jen ty sám. A mohl jsi už mít docela představu o tom, co ode mě můžeš čekat, takže si dej pohov... :-)


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.10.2004 > DeadKennedys> sakra, tady to máš cirráte, po mě si chtěla aby mi praskla pumpa a mrtvýmu kennedymu se už páře chámovod....:)))
<reagovat 
 Jannis (Občasný) - 6.10.2004 > DeadKennedys> 

Tedy. že bych se z téhle básně posadil na zadek, to teda ne (ostatně jak jsem psal), ale tvé poznámky mi přijdou dost "zvláštní"...

"Je to urážka poezie !!! A nemá to tady co dělat, není to hodný ani tohodle podprůměrnýho literárního serveru"

Tak to jsem nevěděl, že jsi tiskovým mluvčím poesie- A nechtěl bys podat žalobu?

PS: Vidím, že jsi zkušeným profesionálem, to se pozná podle toho, že jsem tu nenašel jedinou konkrétní výtku:)))


<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 5.10.2004 > Max Bubakoff> Jeho problém... Já se bavím... :-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.10.2004 > cirrat> víš co je frajeřina...votřít si nádobíčko do záclony...to maj žencký moc rády...:)))
<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 5.10.2004 > Max Bubakoff> jo, to pak ječej i po orgasmu... Z naší strany je osvědčená klasika: když dokouříš, típni a pořádně zamáčkni...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.10.2004 > cirrat> neni nad doubleorgasmus....:)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 6.10.2004 >

Jannis : Ach jo, copak to fakt nejde poznat ?!? Tak polopaticky : můj příspěvek výše není můj, je to pár vět opsaných z pár hádek co se tady občas semelou a který mi v přibližný formě utkvěly v paměti. Autorka tady někde píše, že chce provokovat ty, kteří neradi tento styl tak jsem jí chtěl udělat radost. Bylo to myšlený jako vtip. Jak také píšu výše, asi je můj humor nepochopitelný nebo zvrácený, či není humorem (čili je zvrácený). Toť myslím vše. Básně z Totemu mne ještě ve snech nestraší. Zatím :o)

Že nepíšu žádný výtky ? Občas píšu, ale tady zrovna ne. Proč ? Moje hodnocení jest ryze subjektivní. Můžu ho zdůvodňovat, ale nemusím. NE - MU - SÍM

Hele a až můžu jít spát, že jo ?


<reagovat 
 cirrat (Občasný) - 7.10.2004 > DeadKennedys> Hele, tak jeste jednou pro tebe :-) A spinkat muzes chodit, kdy se ti zachce :-)))  tohle byla moje reakce: sakra... už ani tady si nemůžu hrát na zkostnatělou citlivku....

<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 7.10.2004 > cirrat : ale proč ne ? Já si tady zase docela úspěšně hraju na zkostnatělýho drsňáka kříženýho s dědem Vševědem :o)
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 25.10.2006 >

hm hm hm...

kým sa človek pýta - dovtedy žije

na otázky: fér nefér, život dlho odpovedá

a hlbšie a hlbšie

kdesi v strede je malá, blízka skupinka ľudí, po krajoch, do hĺbky utekajú:

samota, sám človek

národy, krajiny, ľudstvo

 

spokojnosť je veľa, cieľ ako spokojnosť sa po čase vytráca

potom tie objavy - každý niečim prispieva, každý má svoje

a odráža sa to, netreba byť nutne slávny, objaviteľ

 

a že všetko, aj to dobré, aj to zlé pomohlo k tomu, aby človek bol súčasťou a mal pocit "prispel" a "prijal sa"

 

pokojne sa treba pýtať, odpovede prídu, len to chce čas

 

a nie je to ani o nutnom naprávaní chyb

veľká je snaha chyby naprávať,

oveľa ťažšie, avšak podstatnejšie je vedieť ich prijať, svoje vlastné chyby, vedieť sa neodsúdiť, vedieť z toho urobiť nejakú rozumnú cestu

 

báseň hodnotím takto:

protirečí si s názvom

síce v názve je nikto nie je dokonalý,

ale zmysel básne poukazuje na podriadenie dokonalosti

neprijatie zlého v sebe

zavrieme oči za minulosťou a dopredu

/pre mladosť ale potrebné - v mladosti je oná sila ísť dopredu, bojovať za dokonalosť/

 

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 (3) 4 4 6 7 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter