Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Krasosmutnění
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 19.3.2001 (00:27:33)

Petr

Andělská
(Kleopatře na cestu)

Stud
svlékl se do naha.
Noc vzpíná se
pod křídly anděla.

Do milostných ornamentů,
na plátno
nahého těla,
vykreslím všechny
plaché doteky.

Je ráno,
noc vygumovala
stíny na tapetě.

Nasypu do kapsy
všechny ornamenty,
kterými jsme
sténali do noci.
To na horší časy,
kdy bude se stýskat
a slzy poraní mi dlaně.

Tak leť anděli.

Vteřiny
vysmívaj se
čerstvý ráně.

Jen leť
můj anděli.
Však víš,
že mám
poraněné dlaně.

 




Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 20.3.2001 > Tužka;Formát větší A4;Podle fotky
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 26.3.2001 > Originál: kouzelnej ;)
Obrázek: vlasy moc hezký, jen s těma zádama to nějak nevyšlo... když ona tam vypadá jako by měla skafandr... nebo co... no.
Básnička: velice osobní, jen mi tam nesedlo "na plátno nahého těla". K zachování souzvuku hovorovýho stylu bych použil "nahýho". Totéž pokud jde o "kterými".
<reagovat 
wopi (Občasný) - 26.3.2001 > Po rameni jí leze škrkavka!
Ne, vlastně to je podpis.
-----------------------------------
Ale vážně. Obrázek pěknej, poezie silná.
T.H. - tohle mě nadchlo.

-----------------------------------
Mám obavy, kam nás pošlou pojídači tatranek.

Body: 5
<reagovat 
Vyskocilova Jana (Občasný) - 26.3.2001 > Thomasi: ty oči jsou jak živí, jen snad mi příjde že ta spodní linie rtů je kapku tvrdá a moc stínu. Ale je to vážně nádhera!!!

Petr: básnička je taky skvělá! Jak já to té naší Liance zá... PŘEJI!
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 26.3.2001 > Někoho živí oči, někoho ruce.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 26.3.2001 > ....někoho stát :-)))
<reagovat 
*Jakub* (Občasný) - 26.3.2001 > Anoooo!!!
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 26.3.2001 > Jednička pro Thomase + jednička pro Petra:)
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 26.3.2001 > lidi máte u mě velké, ale bezvýznamné plus. moc pěkné. jenom Petře netrap mě, já nesnáším a to dost ..ej...polepši se ... a nebo taky ne
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 26.3.2001 > Celkově moc pěkné! Obrázek skvělý a báseň rovněž (i když se přiznám, že nespisovnost mi docela vadí, což je tedy můj problém). Dovedl bych si ji (báseň) představit i ve spisovné formě(!). A v otázce hodnocení se musím přiznat, že jsem si, alespoň pro sebe, onu spisovnost dosadil. Jinak se vše krásně doplňuje. Docela by mne i zajímalo - pokud to není tajemství - jaká barva textu byla použita. Nebolí z ní tolik oči. Sám nepoužívám z výše uvedeného důvodu bílou, spíše SILVER, která je ale tak tak... PS: V básni je toho samozřejmě víc (vlastně celá), ale nejvíce mne dostalo: "Nasypu do kapsy všechny ornamenty, kterými jsme sténali do noci.To na horší časy,"
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 26.3.2001 > Ještě se omlouvám Lian za to že jsem jí zkundrnatil její rovné vlasy....mě se kudrnatý dělají lépe a jsou na obrazu dynamičtější

Barva pésma je použita krémová...nevím přesně název
<reagovat 
Čtenář - 27.3.2001 > fajn, vadí mi jen asi ořízlý obličej(jo, fotka tak byla, ale přesto)a ty záda (chtělo by to zpracovat, aby to bylo "výtvarné"!!!??? - to slovo se mi vůbec nelíbí, ale měl-li bych to vyjádřit opisem, bylo by to počtení na dlouhé zimní večery, tedy až za půl roku a to nechci)
Body: 3
<reagovat 
vladimir (Občasný) - 27.3.2001 > Kombinace obrázku a doprovodného textu nebo naopak, by se možná mohla objevovat častěji, že?
Pochválení a obdiv oběma.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 27.3.2001 > Ořízlý obličej?? Výřez z fotky jsem dělal já, jak se mi líbila kompozice. Takhle to je jako kdyby ležela na spodním okraji listu - tak to bylo cíleno....
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 29.3.2001 > mno ... pravda je, ze tam jsou hrubky, ale umyslny, fakt mi nekdy prijde falesne psat hezky česky, když to nevyjadřuje můj pocit ušlechtilého češtináře :o)
nicméně, kde jsem uznal za vhodné a z hlediska dynamiky možné, hrubky jsem opravil :o)

díky za ohlasy ...
Body: 5
<reagovat 
antares (Občasný) - 31.3.2001 > Opravdu moc hezký, ale zdá se mi hodně tvrdý ten stín pod dolním rtem.Je fajn, že si se snažil, aby ležela na dolním okraji, ale uříznout jí přitom kus tváře?
Body: 3
<reagovat 
jessica (Občasný) - 5.4.2001 > Z nějakýho důvodu se mi tu nezobrazil ani obrázek ani smajlíci. Takže: Ta básnička je skvělá a až se mi ksichtíci začnou znova objevovat, dostaneš toho nejvysmátějšího. :o)))))
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 6.4.2001 > btw. dovedete si predstavit, ze se vedle vas temer kazde rano probouzi takova krasna bytost? no ... ja si to dovedu predstavit docela zive ;o)

o tuhle prilezitost smet se vedle ni probouzet bych nikdy nechtel prijit ...
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 6.4.2001 > ale di ty romantiku :-)))))))))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 6.4.2001 > Nevím, jestli to sem můžu....ale........:-) Taky Tě miluju, broučku.
Děkuju
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 6.4.2001 > Ano, Petre, dovedu si to predstavit, ty chlubile jeden ;)
<reagovat 
liiloo (Občasný) - 12.4.2001 > th: nejdriv sem myslela, ze se mi zobrazi jen to ocicko :-) a pak takovaaa krasa

petr ja si to taky dovedu predstavit, ovsem ...radsi bych byla aktem tomu maliri ja :-))))
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 12.4.2001 > Ten malíř ale kreslil podle fotky....protože podle skutečnosti to ještě nezvládá....ostatně to zkoušel podle skutečnosti na stejném modelu :-)))
<reagovat 
čtenář koze - 13.4.2001 > ja tady delam model a koukam na tebe
ty me kreslis a koukas na me .......
to ale prece nemuze bejt vsechno...!

P R O C ?
<reagovat 
Sionna_V (Občasný) - 16.4.2001 > No teda Tome, to jsi se zase jednou vytáhnul!!! Nemá to chybu...snad jen jednu: Už nikdy v životě nebudu moct kreslit, když vidím tuhle nádheru! :(( Kolik hodin jsi to dělal? Prostě paráda, nádhera...ty sketo! :))
Né, je to úžasný, vážně, ale to ty víš.
Body: 5
<reagovat 
idaron () - 18.4.2001 > Perfektní,já bych to nedokázal.
Body: 5
<reagovat 
adammo (Občasný) - 20.4.2001 > text je docela v klidu,ale ta kresba????ja tomu snad ani nemuzu rict kresba,snad hrozna plocha omalovanka.myslel jsem,ze to nereknu,ale ty predchozi "kresby" byly super.zajimalo me jestli jsi to ukazoval tatovi a co na to rikal.me to prijde fakt strasny.kvuli textu a kvuli pokusu o kombinaci:
Body: 3
<reagovat 
Mate (Občasný) - 27.4.2001 > říká se, že nejtěžší je nakreslit oči...ale tobě se to podařilo....dojímají mě:-)je to nádhera, kresba i text:-)
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 25.7.2001 > Připadá mi to hodně jako takový ty kýčovitý krezbičky co kreslí na Karlově Mostě...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter