Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Skica lebky z kolekce Jana Šancová
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 8.10.2004 (15:04:37)
další v kolekci>

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Adina Roubal (Občasný) - 8.10.2004 > nelibi
Body: 2
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 8.10.2004 > ty bary se mi fakt nezdaj. Neva že to bije do očí, ale pak by byla lepší červená, černá a šedá nebo tak podobně, prostě kopanec, ale tohle jsou barvy tak nějak spíš "vyblitý"
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.10.2004 > Td : Tohle jsou barvy hlavne zakladni.
<reagovat 
toono (Stálý) - 8.10.2004 > ja hlavne nechapu jak tohle nekdo muze pustit ven..
<reagovat 
xmark (Občasný) - 8.10.2004 > Proč jsou tu 2 uplně stejný obrázky?
<reagovat 
anaon (Občasný) - 8.10.2004 > nevim nevim.. barvy bych jeste prekousla, ta lebka ma ale naprosto spatny proporce.. v tech vselijakejch zkratkach se fakt ztracis... je to vazne bida, navic mi to ani neprijde jako studie, spis takova skica.. na studii by to muselo bejt promakanejsi.

btw taky jsme tu kdysi davno mela vystavenou lebku, ale troufam si tvrdit, ze ta moje byla lepsi.


<reagovat 
anaon (Občasný) - 8.10.2004 >

jeste neco.. nemas nahodou v nahledu trochu jinej obrazek, nebo sem i to jen zda?

 


<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.10.2004 > skica je prihodnejsi nazev - dik - slo o rozhybani ruky bez mereni proporci, jen uvolnit sebe a zapesti.
<reagovat 
vomi (Občasný) - 8.10.2004 > Jednu poznámku mám: Budeme mít někdy možnost vidět dokončený dílo?
<reagovat 
timbulum (Občasný) - 8.10.2004 > Nevim, proc, ale pripomina mi Petra Hapku..
Body: 3
<reagovat 
xmark (Občasný) - 9.10.2004 > A mě se to líbí - až na to zelený pozadí teda.
Body: 4
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 9.10.2004 > ne moc zdařilé dílko
<reagovat 
oprátka (Občasný) - 9.10.2004 > mě se to docela líbí. Takové hamletovské. Zatíší s lebkou je neobvyklé.
Body: 5
<reagovat 
swf (Občasný) - 9.10.2004 > nic moc promin muj nazor
Body: 2
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.10.2004 > Womi : Proč? Proč se zajímáš o to, jestli bude vidět někdy dokončený dílo? Skica nebo studie přece nemusí sloužit k tomu, aby se z nich dělalo něco "dokončeného". Samo o sobě je to dokončené, akorát ve svém vlastním slova smyslu. Skica a studie můžou sloužit třeba k tomu, aby sis procvičil určitou věc - perspektivu, barvy, komunikaci mezi přeměty, aby sis po prázdninách uvolnil ruku atd...a MIMO JINÉ i aby ses připravil na konečný "výrobek".
Co třeba tvoje růže...považuješ ji za dokončenou?

swf : Nemáš se za co omlouvat, kvůli tvému názoru tu je tohle políčko "Přidat vlastní poznámku....". Sám bych si dal jeden bobek.
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 14.10.2004 > Thomas Hudson> Hele, u nás v Kolíně na náměstí má výlohu Střední soukromá podnikatelská škola, a hlavní motiv jsou takovéhle lebky, není to i Tvoje práce? Mi to přijde podobnej styl.
Body: 5
<reagovat 
Khail (Občasný) - 24.10.2004 > Hello mr Cezane :-) Mě to nepřijde špatný, je to zajímavá studie.
Body: 5
<reagovat 
jelen (Občasný) - 19.1.2005 > To je Ransdorfa skelet, že ma takovou křivou papuli?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 20.1.2005 > a křivý myšlenky :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 (13) 15 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter