Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Povídání pod jabloní
Autor: Albina (Občasný) - publikováno 9.10.2004 (21:49:55)


Poznámky k tomuto příspěvku
Probuzená (Občasný) - 9.10.2004 > Přijde mi to, jak nejaky obrazek ilustrující dílo boženy němcové.. Nevim, teda proč.. je to první co mě napadlo.Studuješ to výtvarnictví nějak?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 9.10.2004 > Nádhera..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 9.10.2004 > :-)
Body: 5
<reagovat 
ulita (Občasný) - 9.10.2004 > idylka...
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 10.10.2004 > podobné kresby mám ve zpěvníku po babičce
Body: 5
<reagovat 
f_moll (Občasný) - 10.10.2004 > krásná...tichá...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sédy (Občasný) - 10.10.2004 > bozena nemcova.. taky jsem toho mineni
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 10.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 10.10.2004 >

Moc pěkná ilustrace. Také mne to vrací do dětských let.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jancal (Občasný) - 11.10.2004 > souhlasím s ostatními
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 12.12.2004 > odněkud obkreslený? nebo opravdu tak originální?
<reagovat 
Albina (Občasný) - 9.10.2004 > Probuzená > Nestuduju, ale ráda bych ilustrovala.
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 12.12.2004 > Albina> chraň tě ruka páně se o něco takovýho pokoušet!!!
<reagovat 
Albina (Občasný) - 14.12.2004 > pořezaná sluncem> líbily se mi ilustrace Muchy, Alše,Leonarda, tak ty mám v sobě jako vzor. Obkreslený to není.
<reagovat 
Albina (Občasný) - 15.12.2004 > Díky všem za názor, hlavně těm, kterým se obrázek líbil.
<reagovat 
Albina (Občasný) - 14.12.2004 > :21 > Chápu tě. Mně se už taky někdy moje kresby nelíbí. Možná je to tím, že to chce něco moderního, nového. Ale pak si říkám:"Budeme kreslit a malovat místo lidí třeba roboty, jen aby to bylo jiné?"
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 13.1.2005 > Albina> ne ,vždyť o to tady vůbec nejde. já, právě jsem ti chtěla říct, že je třeba kreslit do hloubky. že, že špatné kresby jsou ty, co jsou povrchní. že, že špatné umění je to, co jenom něco křičí, že to je agitace a ne umění. že, že
<reagovat 
Albina (Občasný) - 13.1.2005 > pořezaná sluncem> Máš různé styly. Některé jdou víc do hloubky. Tento styl není se stíny a světly, ale kdo chce, tak v tom určitě něco uvidí. Na louce taky nemáš jen pampelišky, ale i pomněnky a sedmikrásky. Jednou se ti líbí ta, jindy ona kytka. V pestrosti je krása života. Nebo nevím, jak jsi myslela tu hloubku.
<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 18.1.2005 > Albina> ach ne. nemluvila jsem o formě, ale spíš o obsahu. (i když to spolu trochu souvisí, -jako že forma musí být dobrá, když chceme dobrý obsah.)
myslela jsem do hloubky -jako opak povrchnosti. -chtěla jsem říct, že je dobrý kresbou (malbou, grafikou, jakýmkoli uměním, hudbou- jakýmkoli hudebním žánrem, poezií, jakýmkoli literárním žánrem,..) ostatním sdělovat, něco, co nejde říct jinak, něco, co stojí za to, něco, co je přivede k údivu. neznám nic krásnějšího, než nad něčím žasnout... chtěla jsem říct, že jsem si myslela, že by jakékoli umělecké dílo, mělo nabízet divákovi, posluchači, čtenáři nějaký nezapomenutelný pocit, třeba jenom na chvilku, třeba, víš něco, co to té doby neznali, nebo si neuvědomili, něco, co je dovede k tomu, aby najednou mysleli na chvilku jinak, něco, (to působí různě,) někdo někde řekl, že cílem není oslnit překvapující myšlenkou, ale učinit jeden okamžik bytí nezapomenutelný a hodný nesnesitelného stesku. a tak jsem jen chtěla vyjádřit ten pocit, že se obraz často podobá sdělení. a že je krásný říkat věci, co nejsou všeobecný.
<reagovat 
Albina (Občasný) - 18.1.2005 > pořezaná sluncem> Víš, ale já právě to chtěla vyjádřit. Skutečnost, kdy si sedneš s dítětem do trávy a čteš mu pohádky, je pro mě veliký zázrak právě v dnešní době. Myslím si, že dnešní mámy jsou trochu jiné, než byly dřív. Ale co já vím, jaké byly dřív, vlastně to víme jen z básní a obrazů z dřívější doby. Je mi prostě nějak líto, že v dnešní době emancipace má žena tak nějak málo času na dítě, protože aby se o rodinu dobře postarala, musí myslet i na své zaměstnání. Vidím jako zázrak přírodu a v ní v pohodě děti s mámou. Jen tak se to dnes nevidí. Možná znáš jiné situace, ale já, bohužel, ne. Líbí se mi, když je žena ženou a muž mužem. MIZÍ to a svými obrázky si snažím tu iluzi přivolávat zpět. Jinak máš úplnou pravdu i s tím, co píšeš. Umělec by měl předávat i takové nové věci, vjemy, na které jiní nemají čas myslet a vytvářet je. Když se něco takového povede, je to opravdu úžasné. Mně se třeba hodně líbilo to tvé dílko s deštěm - takový malý zázrak to byl taky.
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 20.1.2005 > no, dobře, ale potom teda musí nastoupit ta forma, aby se myšlence dalo věřit, aby nevypadala profláknutě, nemístně, zbaběle, prázdně, aby křičela svojí aktuálností. křičela -jako oslovovala.
(jo, obraz může klidně rozpačitě přešlapovat na místě, někdy,-podle toho obsahu asi.) ale nesmí být nucený, slepovaný, je tomu ještě rozumět?

<reagovat 
ouvej (Občasný) - 20.1.2005 > Je to takové líbezné.
<reagovat 
Uncle eF (Občasný) - 15.7.2005 > milé pohlazení
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter