Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tajemství ženské krásy
Autor: Pavel Kastl () - publikováno 10.1.2000 (12:32:52), v časopise 13.1.2000
Tajemství ženské krásy

O krásné ženě sní téměř každý muž. A také téměř každá žena se snaží být krásná, aby se mužům líbila a přitahovala je.
Je obvyklé, že ženy drží dietu, aby jim jejich štíhlá linie a hezky tvarované boky umožnily získat náklonnost a sympatie žádoucího muže. Také mnohá slušivá sexy oblečení spolu s vhodnými líčidly, rtěnkou, příjemnou vůní a samozřejmě perfektní fyzickou hygienou zvyšují erotickou přitažlivost ženy i její šanci zaujmout sympatie vyhlídnutého muže.

Ale podívejme se nyní na podstatu ženské krásy z filozofického hlediska. Jak je všeobecně známo, ženy dělá krásné to, že se líbí mužům. Pokud by se jim nelíbily, pak by také nemohly být v krásné. Například i ropucha je hezká v očích žabáka, kterému se zdá daleko krásnější než nejhezčí žena, ačkoli se nám lidem zdá ropucha vysloveně ošklivá. Tedy krásu vytváří skutečnost, že se někomu zdá být krásná. A to platí zejména o kráse ženy.

Co se týče ženské krásy, existuje jakýsi její obecný kodex, jinými slovy řečeno, krásná žena je žena toho typu, který se většině mužům líbí a zdá se jim krásný. Proto ženy, které tento kodex (typ) splňují, jeví se v očích většiny mužů krásné. Tento všeobecně uznávaný kodex ženské krásy představuje zpravidla štíhlejší postavu, hezký tvar hýždí a ňader a jemnou tvář s hezkými vlasy.

Ale podívejme se nyní na jeden zajímavý fakt. Jsou muži, kterým se líbí určitá žena, jež v očích většiny ostatních mužů nijak mimořádně krásná nevypadá, ba naopak, mnohým z nich se zdá být i ošklivá. Přesto se ale určitému muži ona žena zdá být velmi krásná.

Pro milostný vztah dvou lidí opačného pohlaví je rozhodující příbuznost jejich duší a také jejich společná tzv. sexuální Karma, tedy společný milostný vztah jejich duší v jejich minulých životech. Proto také k sobě často bývají přitahováni lidé, kteří, ač nejsou dle obecného kodexu krásy vysloveně krásní, sobě vzájemně se krásní jeví. A to proto, že se jednomu na druhém líbí nejen jeho tělo, ale zejména jeho duše. A v takovém případě jedna duše miluje duši druhou.

Mějme na paměti relativitu krásy a také to, že duševní krása a duševní příbuznost bývají mnohdy v partnerském vztahu důležitější, než zevní krása partnera jako taková z obecného hlediska lidské krásy. A krásné ženy jsou nejen takové, které mají krásné tělo, ale především ty ženy, které mají krásnou duši. A mají ji krásnou zejména pro svého partnera.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter