Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hudba pocitofraktálů z kolekce V Procesoru Stvoření
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 25.10.2004 (17:08:07)

undefinedNedělní meditace, ta byla opět nevýslovně úúúžasná…………..

Jak jsem prožíval hudbu, každý tón jako fraktál, a co mi k tomu všechno chodilo za souvislosti v pocitobrazech si už ani nepamatuji, vím že nebylo možné si je zapamatovávat, neboť přicházely další a další stejně dokonalé. No zkrátka božská paráda, a pocity byli taky moc příjemné, i to jak Bohové, když tvoří osud, jak i Oni prožívají zhuštěně naše pocity. Jen v nich nejsou tolik ponořeni, ale ví přesně o co jde. Zkrátka náš život je pro ně jako jedna hudební skladba, na začátku zvolí základní archetypy-nástroje, pak jejich ladění a vyjádření, jako větší ladnost, nebo naopak drsnost, harmonii nebo disharmonii vůči ostatním, jejich intenzitu projevu a třeba rytmus. Pak už si s nimi jen hrají v rámci daného nastavení a sledují i prožívají v oněch pocitech co vznikne. K tomu další, „výpočetní částí“ vygenerují konkrétní zobrazení skladby projevů a proměn archetypů (jednotlivých nástrojů) do dějů podle „endžínu“(formy zpracování) zvoleného typu reality, do které si danou skladbu chtějí zařadit. Když se jim určitá skladba života zalíbí, rozhodnou se jí prožít, ať už proto, že je v ní něco, co ještě v prožitku neznají, nebo je to pro Ně něčím zvláštní, či přitažlivé nezvyklou kombinací arch..

Dále mě fascinovaly ty různé způsoby toho,  v jakých režimech Vyšší Já pracují, to mi taky bralo dech! Umějí i odpočívat, něco jako když jde motor na volnoběh a tak zvláštně si brumlá, jako když mi si děláme tády-dády-dá a jen tak se u toho usmíváme, tak Oni tvoří fraktály pocitů, ale nejsou na nic konkrétního zaměřeny, jsou jen hrou sama pro sebe.

Přišla opět i lekce o utrpení. Všichni lidé odrážejí nás z určitého úhlu, všichni jsou vlastně symboly našich částí. Přijmout z nich pocit vzhledem k nám znamená je přijmout, integrovat do poznání sebe. Nakonec prý stačí přijmout jen pocit toho nejvzdálenějšího člověka a projít jím se vším všudy. Podobně jako to udělal J. Kristus.

 

Buňky archetypů

Z předcházející meditace:

…Jak jakýmisi „buňkami“, s různě nastavenými arch. stěn – těmi jsou vzájemně propojeny, prochází světlo tvorby, tak se jednotlivé arch. aktivují a tvoří nastavení psychiky, i dějů, které se podle nich generují.

Z arch. se počítá realita, ale může mnoha způsoby z jedněch arch.

Blahoslavené utrpení, přes protipól extáze Boha, se najde střed v Něm.

Vše má v sobě strukturu Stromu života, projeveného, i neprojeveného. On je buňkou a základní částečkou vědomí/vnímání všeho stvořeného.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 26.10.2004 > Píšeš pořád koukám o fraktálech, mohu se zeptat, čím Tě okouzlily? Jinak k článku, přijde mi to trochu jako pojmenovaná fantazie - člověk pojmenuje pocit, tomu, jakmile dá jméno, lépe uveří a dá mu jakýsi hmotný základ ve své hlavě. Ten je pak základem k jiným základům, které je velmi nesnadné bourat...tím mu v hlavě vzniká jakýsi druhý virtuální svět. Nezlob se za upřímnost, možná to tak není, ale vyvolalo to ve mne takový dojem.
<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 26.10.2004 > Martin> Jo, tvůj dojem z toho beru, proč ne. Jen je v tom jeden pro druhé těžko zachytitelný můj subjektivní fakt, že Toto prožívání (popisováno jako fantazie, ve kterou se to následně ve vzpomínce po prožitém smrskne) je pro mne to nejsilnější umění, "zřídlem Duše", kde žiji naplno své Jájájá.... Vše ostatní co si tu na tomto světě kdo myslí, šušní za hmotu či tvoří byť z dobré inspirace (u těch dobrých přímo Intuitivně), je maximálně z mého úhlu vnímání a prožívání jen chabým mihotavým lidsky "šeredně" omezeným odleskem nevyjádřtelné krásy, nekonečné dokonalosti, složitosti a zároveň Jedho-Duchosti podstaty všeho. Zkrátka to nej z jiné úrovně prožitku bytí sama sebe. Takový sex je proti tomu jen jako taková lehce příjemná opilost.-) Zdař Bůh....-)))
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.11.2004 > Miloš má pravdu. Mystikové si mohou tisíciletí ústa umluvit a je to stále stejná reakce lidí - nepochopení, útoky, poprava. Vše jen o tom, že Bůh není vágní idea, ale zkušenost z prožitku objektivní Reality. Jak zvíře odmítá lidskou psychiku, tak člověk odmítá božskou. Inu je to jiný svět... Je to nejen dokonalá psychoterapie, upgradování psychiky, ale i dokonalé Divadlo Ducha.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter