Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čí, můra noční?
Autor: Cynyk (Občasný) - publikováno 25.10.2004 (22:42:21)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 26.10.2004 > fotomontaz je grafika ne? ))) zvlaste tak vypecena )))) Mike
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 26.10.2004 >  suprofka!!!
<reagovat 
čtenář afro - 26.10.2004 > :-)))
<reagovat 
g morr (Občasný) - 26.10.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 26.10.2004 > drsný.... hihi... všechno kromě obličeje je supr!
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 26.10.2004 >

 ... dobrý džouk ...

Jen tak na okraj - optal jsi se Stanislava a drfausta, zda můžeš použít jejich fotografie k této montáži?


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.10.2004 > MPosp> proč by se měl ptát fausta? a proč mě? chceš zlehčovat lidský práva a umělecký svobody cynykovovi? hihi
<reagovat 
Monty (Občasný) - 26.10.2004 >

Wow, you are a genius!

 

To je taková hláška nějakejch vyder z Disneyho stránek, teď na tom dost ujíždí mladej...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 26.10.2004 > tak tahle fotomontáž je vynikající......)))déčkuju:)))
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.10.2004 > Max Bubakoff> já se přiznám, že mně se víc líbí cynykovova první fotka, von přeci jen boris je mnohem víc fotogeničtější a takovej líbeznější než temný lyrda, i když má tady tak úžasný páčo, ale ani to mu nepomůže.... hihi
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.10.2004 > stanislav> kamaráde...netušil sem, že lidi co demontovali komunismus v řadách KDS byli máničkáři.....make love not war:)))
<reagovat 
Mira (Občasný) - 26.10.2004 > při této proměně mi leze mráz po zádech huhů..../a to neznám tu drsnou polovinu/
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 26.10.2004 >
<reagovat 
kalais (Občasný) - 26.10.2004 > wow
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 26.10.2004 > dokonalé. ještě mi povězte, kdo opíchal koho.... že z toho vzešlo toto. uáááá. tohle d zaslouží. zvláště když to ještě popudilo toho chlapíka ouzkoprsa
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.10.2004 > g morr> myslím, že to spojení bylo dosti náročné a vyžadovalo hodně namáhavý prostocviky...  to víš, když má muž muže rád, neni to žádnej med.... ale opravdový muka.... hihi 
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 26.10.2004 > stanislav> ej, nezajímají mne vaše společné prstocviky...
<reagovat 
Čtenář - 26.10.2004 > ohnem se mnou pojd............
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 26.10.2004 > :-)
<reagovat 
Čtenář - 26.10.2004 > ¨Jsou taky plodné diskuze.... :)
<reagovat 
vomi (Občasný) - 25.10.2004 >

Můžeš mi říct z jakého důvodu si myslíš, že tvůj příspěvek patří do rubriky grafika?

Druhá otázka: myslíš že vykulený oči nad pivem jsou dokument, umělecký foto …..? Smysl pro humor snad máš, ale nekápl jsi mi do noty. Přeřaď foto do rubriky mezi fotografie k Mpospovi – v grafice je tento příspěvek „AUT“. Dík.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.10.2004 > vomi> ty vomi.....mluviti stříbro..mlčeti zlato...:)))
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 26.10.2004 > Max Bubakoff> 

promiň, ale že jde o montáž jste řekli VY!

 

„Cynykovi“ nestálo za to při publikování napsat jediný slůvko o co jde. A já neznám všechny lidi z Prahy abych byl hned v obraze. Jestli udělám jakoukoliv montáž s kterýmkoliv člověkem ze svého okolí, tak bych chtěl vidět jak budeš reagovat ty. Je mi líto, své slova zpátky nevezmu. Pokud jde o „nemontovaný“ foto, tak to patří do pivní fotoreportáže a jestli je to montáž, tak je slušnost k tomu napsat pár řádků, aby nedošlo k zbytečným diskuzím.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 26.10.2004 > vomi> 

Promiň, byl to zřejmě omyl. O montáž se nejdená. Pohoršuješ se zejména právem.

 

 

A proč by nemělo docházet ke zbytečným diskuzím. Jistě je to pro všechny povznášející a pro mnohé i přínosné. Rád poslouchám lidi, kteří mají ty správné názory.

 

"My Pražáci" se samozřejmě všichni mezi sebou známe a po nocích kujeme proti "vám všem ostatním" pikle. Tohle je jedna z piklí, vnese zamtek do vašich řad.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.10.2004 > vomi> čéče.....kde žiješ? v křišťálové věži, daleko v horách? ty fotky lyrdy a standy jsou tak notoricky známý.....ech...
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 26.10.2004 > g morr> Opakování matka moudrosti.  
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 26.10.2004 > ouvej> 

Jsem moudrej proti svý vůli!!!

Já to nechtěl... a zvláštní je, že v každym opakování jsem o slovo moudřejší...


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 26.10.2004 > g morr> Koukám, jak vesele umazáváš. To je kurnik práce, co?
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 26.10.2004 > g morr> 

No, dyk jsem taky reagovala pod ten úplně nejmoudřejší příspěvek. :-)))

 

ale - protože mi se to stává zhusta, cítím pobavené porozumění.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 26.10.2004 > ouvej> 

Takhle už jsem se dlouho nenamazal :))))

Dyk to tu bylo aspoň tucetkráte.


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 26.10.2004 > hu hu hu huuuuu .. by mělo hodně lidí radost, dojít k takovéto metamorfóze ve stylu polovičatého "Já nejsem já"..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vomi (Občasný) - 26.10.2004 >

"Cynyku", to podstatný co jsem po tobě chtěl jsi neudělal, takže na základě příspěvků jsem se utvrdil v svém poznání a přesouvám tvůj příspěvek z "Grafiky" mezi fotografie.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 26.10.2004 > vomi> 

ó spravedlivý mezi národy – a myslíš, že kolega cynyk už stačil tvoje poznámky přečíst? fakt už tu byl? no, ještě že nám tu skutečnost roztřídíš do správnejch škatulek.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.10.2004 > g morr> další krok bude bičování devítivocasou kočkou....
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 26.10.2004 > Max Bubakoff> ó – a můj kurva hřebt se ještě nestačil ni zhojiti, ale ano, zasloužím ó trest, servi mi strupy, sundej to ó ze mě!
<reagovat 
Cynyk (Občasný) - 26.10.2004 >

Tady je každá diskuze zbytečná...

 

za necelých 24 hodin - 273 zobrazení, 10 bodů, 2 doporučení, 35 poznámek, několik osobních útoků, poskrovnu vtipných komentářů (především kvůliva jim, jsem to dělal), přesun montáže z vomiho grafického sektoru -> do sektoru fotografického Mpospa a to všechno kvůliva takovýmu, lacinýmu vtipu... inu, jsem jenom lidé. Udělali jste mi moc velkou radost, všichni. Děkuji, speciálně vomimu a zároveň se mu omlouvám.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.10.2004 > Cynyk> čéče, neklesej na mysli....tvý poslední počiny, jako ukřižovanej boris a todle jsou vynikající...zkrátka někdo nepochopí fór....spousta lidí se bere strašně vážně...:)))
<reagovat 
 Cynyk (Občasný) - 27.10.2004 > Max Bubakoff> Děkuji Ti, za Tvá hřejivá a konejšivá slova, kamaráde, vole...mimochodem scháním tvojí fotku...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 31.10.2004 > Cynyk> kurva, negře, nejradši bych ti poslal nějakej svůj autoportrét...aby na tebe nedělali hon, že jako zneužíváš cizí tvorbu...:)))
<reagovat 
hippiesanda (Občasný) - 11.11.2004 > skvělý:)))
Body: 3
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 16.1.2005 > stupidní
Body: 3
<reagovat 
g morr (Občasný) - 17.1.2005 >
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 17.1.2005 > velmi
<reagovat 
sédy (Občasný) - 18.1.2005 > ci oblicej na ci hlave
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 29.1.2005 > zaujalo mně to v pravo dole....
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter