Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
louniles
Autor: troll () - publikováno 24.3.2001 (00:54:55), v časopise 30.3.2001

Je cosi zvláštního na samotě. Cosi magického, strašného a přitom osvobozujícího. Snad ta absolutní volnost v tom, že si můžete dělat co chcete. Třeba je to ale dáno málem odvahy, že takto nečiníte před ostatníma.
Potíž nastává ve chvíli, kdy vás samota začne obtěžovat. A vy jste všechny „dobré“ duše, které samotu nerady (ať trvale – ze strachu před sebou samý, či jen dočasně), od sebe už dávno odehnali. Tou svou odporně hnusnou samostatností, neschopností a neochotou přijímat vše podle hesla:“Jsem přeci samostatný“. Což o to, dáváni vám třeba ještě jde. Ale je jen otázkou času, kdy sami se sebou zatočíte. A k čemu pak všechny ty okamžiky, které vás povznášejí, těší, uspokojují, když není nikdo, s kým byste se o ně podělili?! Toto je jen jedna z mnoha nádherných součásti sounáležitostí, soužití, pospolitosti, sdružování,…. přátelství….
A pokud jste už tak daleko, jako já, že je ani neumíte sdílet, pan Bůh s vámi... Ale co, vy se bez něj stejně obejdete. Jste přeci samostatní!!


Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 31.3.2001 > Co to je za slovo v názvu? To je les v Lounech?
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 31.3.2001 > To je pravda. Těší mě má samostatnost (a samota), ale zároveň se jí bojím.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter