Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hudba v mé hlavě
Autor: Cobain (Občasný) - publikováno 29.10.2004 (15:54:05)

Harmonií tónů mozek přede

hudba silně vniká do mých uší

Marilyn Manson tak ten u mě vede

zvýší se mi tep a srdce buší

musím vás však upozornit předem

ne vždy mu to na podiu sluší

občas na mě lehce peklo dýchá

jindy zase klesne moje pýcha

nejsem sám kdo obětoval duši. 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Jannis (Občasný) - 29.10.2004 > Mansona neznám, ale Nóna se ti povedla:)
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 29.10.2004 > Dekujuuu:-))))
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 29.10.2004 > Vítej:-))) a contratulations... Malá technická - třetí a sedmý verš MĚ ne MNĚ:-)
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 29.10.2004 > No jo:-)) vidis:-)) Uz jsem opravil..a dekujuuu:-))
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.10.2004 > Cobain> Uctivý služebníček:-)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 29.10.2004 > Pjekná
Body: 4
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 29.10.2004 > Dekuji i tobe:-)
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 29.10.2004 > Manson neee?? Ale je fakt hustej:-))) Dekujuu:-)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.10.2004 > pěkný... ale já dávam před zručností přednost pojmenování a tématu...
<reagovat 
swf (Občasný) - 29.10.2004 > líbí
Body: 5
<reagovat 
Fusil (Občasný) - 29.10.2004 >
Body: 4
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 30.10.2004 >

Forma se ti myslím povedla, ale hlavně se mi líbí, žes do ní oblékl naprosto současnou tématiku a nebál ses pohrát si i s vtipem.

Jen se mi trochu výrazově nelíbí druhý verš hudba silně vniká do mých uší.

Řekla bych je tam je to příliš podřízeno snaze zůstat v metru, i když jiné vyjádření by bylo libozvučnější.

 


Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 29.10.2004 > Manson nee,celek ANO
Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 30.10.2004 > probably> ale hušky hušky.. to vám fakt nikdo nesmí sahat na symboly?

holce je taky třeba šáhnout na píču, když ji chce člověk lépe poznat ;-)
<reagovat 
 probably (Občasný) - 30.10.2004 > Emmet_RAY> Manson nee nemá nic společnýho se symboly, jen to není můj idol:-))
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 30.10.2004 > Dekuji vsem:-)))
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 30.10.2004 > S tim druhym versem mas asi trochu pravdu:-)) Pri poslechu tehle hudby by se to ale mozna takhle pouzit dalo:-)))))) Kazdopadne dekuji za tvuj nazor:-)))
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 1.11.2004 >

Gerilla se rozrůstá,

po návratu z blahé Kodaně dočítám a msuím říct, že opět poklona sire :-)


Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 2.12.2004 > :c)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
methadon (Občasný) - 16.2.2005 > Manson je umele vytvorena postava - prakticky dusi zaprodal a stylisticky je k tomu dotvoreny (jako jedna z mala komercnich hvezd). Ta basnicka je hezka. Nejste sami dva, co zaprodali dusi dablu;o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter