Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PINK (and wet)
Autor: phoe.nix (Občasný) - publikováno 9.11.2004 (12:01:32)
Canon EOS D60                                                                                Martin Kovalik 2004


Poznámky k tomuto příspěvku
TomasW (Občasný) - 9.11.2004 > SUPER, teď jsem se fakt zasmál, děkuju:-))))))) Tohle je ta správná "Vlhká, růžová."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 9.11.2004 > TomasW> opravdu uvazuji jestli ti to poslat..
<reagovat 
toono (Stálý) - 9.11.2004 > velikym nedostakem jest kdyz nekdo, kdo je presvedceny ze se muze titulovati tim slovem "fotograf," uverejni foto na kterem je nekdo absoloutne bez jiskry..


to ovsem muze znamenat ze ten clovek jiskru nema, pak je ovsem vyvstava otazka jak mohl nekoho takoveho portretovat kdyz je to takovej blboun prostoduchej ze nerozezna jestli clovek tu jiskru ma.. a nebo jestli je tak neohrabanej ze odfotografoval nekoho s jiskrou a pouze ji neni videt, to pak ovsem vyvstane otazka zda-li ma vubec pravo se titulovati fotografem..

vlastnictvi aparatu, ac draheho, nenese sebou pravo titulovati se fotografem..
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 9.11.2004 >

tadleta inkontinence...to je fuckt problém...:)


<reagovat 
 toono (Stálý) - 9.11.2004 > MiKa> ja, prave naopak, se tesim nesmirne na dalsi panoptikalni krasavici..
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 9.11.2004 > toono> toono, ale řekni: nejni ta slečna pekny macik? :)))))))))) nebo vlastně macikova partnerka :)))
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 9.11.2004 >   
Body: 5
<reagovat 
 phoe.nix (Občasný) - 9.11.2004 > MPosp> 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 9.11.2004 > díky, splnil jsi opravdu mnohá přání :)))))))))
<reagovat 
 phoe.nix (Občasný) - 9.11.2004 > g morr> to si piš
<reagovat 
čtenář afro - 9.11.2004 > Rozkošnej název. :-)))
<reagovat 
 phoe.nix (Občasný) - 9.11.2004 > čtenář> ať maj radost
<reagovat 
Čtenář - 9.11.2004 > ses bozskej! °x°
;oD
<reagovat 
 Halipasa (Občasný) - 9.11.2004 > čtenář> promin - jeste jednou - neanonymne....
Body: 5
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 9.11.2004 > ta paní jen a to focení tak strašně "připravená" a nachystaná, že to působí až komicky. uplně syším hlas za aparátem: tááák a ještě zkus ukazováček do pusinky ( Ester, Sandro, Carmen...).
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 9.11.2004 > to je ta samá jako na té předchozí fotce, ne? tam ji někdo ohodnotil jako šilhajícího transvestitu. kdepak, záleží na úhlu, o tom žádná:-)
<reagovat 
Ardilla (Občasný) - 9.11.2004 > jen růžová to může být.....
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 10.11.2004 > Ardilla> co lip dokumetuje vkus fenixova fanklubu??
<reagovat 
Koper (Občasný) - 10.11.2004 >
Body: 1
<reagovat 
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > Hm... přijde mi to naprosto otřesný :-) Ale protože je to asi myšleno jako recese nebo provokace... efekt to má :-) Za odvahu bych dal pět, jinak asi tak nula :-)
Hm, zaujalo mě, co pod to napsala blodýna... dokonale vystiženo, i když bůhví jestli to tak opravdu bylo.
K toonovi a k "jiskře"... nevím, já si myslím, že je to půl na půl - půl objekt, půl fotograf... tzn. že šikovný fotograf může křesat i o bezjiskrnost... a svým způsobem je to výzva... než fotit jen zajímavé, jiskrné či jinak zvláštní lidi..
Body: 1
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 11.11.2004 > rekl bych ze tahle fotka by v komercni sfere uspela...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter