Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Choc-ice z kolekce Ptáci
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 13.11.2004 (11:17:34), v časopise 12.2.2005
další v kolekci>










Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 13.11.2004 > velice vkusne a vtipne.. co dodat vic??

a jak s oblibou pise miska profi.. muhehe..
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 13.11.2004 > :O) NĚCO S PODOBNOU TÉMATIKOU JSI TADY UŽ MĚLA., NĚJAK K TOMU ČASTĚJI SKLOUZÁVÁŠ.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 13.11.2004 > S.P.> vzniklo to jako kolekce DREAMS.. tady jsem to pojmenovala Ptáci ;) (bez trní ;)) postupně bude vše tady...
<reagovat 
 S.P. (Stálý) - 13.11.2004 > Mishka> CHCEŠ MÍT HODNĚ KAMARÁDEK, VIĎ? :O)))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 13.11.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Henny (Občasný) - 13.11.2004 > simplemento .. može byť
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 14.11.2004 > onehdá jsem chtěl malé neteři nechat udělat tričko podobně zpracované, měla na něm být zmrzlina, případně nanuk, a nápis "nekecej a lízej", naštěstí mě to přešlo, teď jsem si na to vzpoměl, pěkná legrácka...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.11.2004 > gongey> :)) jesusmaria, jak mas starou neter?! abys nepodporoval pedofily...! ;)
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 14.11.2004 > Mishka> no jo, právě, počkám s tím tak deset let, až jí bude kolem dvaceti :o)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.11.2004 > gongey> :)) chvalim! :)
ale i tak by nebylo spatny to vytvorit... nemusi to byt rovnou na triko, byt dneska je tady par mladych progresivnich vyrobcu tricek, ktery by to mozna i vyrobili... :)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 14.11.2004 > Mishka> progresivnich vyrobcu tricek?? zajimave spojeni.. to jako ze potistujou tricka modernimi metodami.. ale ten jeho napad by sel udelat i rucne..

neni to tak ze pouzivas slova ktera jsou ti patrne neznama??
<reagovat 
coronell (Občasný) - 14.11.2004 >
Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 15.11.2004 > heh, fantastická lehce erotická kolekce;) těšim se na pokračování...
bude také nějaký dárek pro soudruhy? :-) (neexistence mužské obdoby MDŽ může být omluvou:)

Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.11.2004 > tomash> :)) děkuju
zatím nic pro pány vymyšleno nemám, ale co není může.. ;)
už teď uvažuju nad názvem kolekce... oficiálně asi zase Dreams (4 men) a na Totem třeba místo Ptáci tak Od bobří řeky nebo V houští nebo tak něco :))
mohlo to vyprovokovat Tebe či jiného graficky nadaného pána tady (nemyslím samozřejmě Toona ;)) k odvetě. :)
<reagovat 
čtenář afro - 15.11.2004 > Dobré! :-)
<reagovat 
Mr. Hyde/Dr. Jackyl (Občasný) - 16.11.2004 > vtip tomu rozhodne nechybi :) Podle me nejlepsi...
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 16.11.2004 > :-) tohle mi přijde z celé kolekce nejvtipnější
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 16.11.2004 > skvělý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mari (Občasný) - 28.11.2004 > nemám co dodat...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Tanzdebil - 12.2.2005 > Nic proti, ale tohle mi přijde docela odporný.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 23.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter