Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..rc.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 15.11.2004 (00:46:39)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář afro - 15.11.2004 > Takovejch jsi zvlád´ za hodinku tak dvacet, což? :-)))
<reagovat 
zombux (Občasný) - 15.11.2004 > hodně brutální minimalismus :)
<reagovat 
Čtenář - 15.11.2004 > šííkovnej! ach bože
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.11.2004 >
Body: 1
<reagovat 
Xam (Občasný) - 15.11.2004 > Toono je tak trochu provokatér... zkouší, co mu projde... :-)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 15.11.2004 > a co je na tom ta grafika? mi to připadá jako naskenovaná voskovka
Body: 3
<reagovat 
chell (Občasný) - 15.11.2004 > to jsem kreslila uz v prvni tride o prestavce...
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.11.2004 > chell> tak proc ted fotis jak kdyby ta prvni trida byla na klarove(skola pro slepce)..
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 15.11.2004 > Ty si sikovnej toonicko - priste k tomu pridelas z kraje dve cerne cary a bude z toho barak. .o))) A co se tyka Tvych dovednosti - dopln, ze umis samostatne splachnout zachod, a zapnout TV dalkovym ovladacem. :oDD
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.11.2004 > P.i.k.o> tv zasadne zapinam rucne.. to vis stara skola a konzervativni mysleni.. zadne tekno..
<reagovat 
Henny (Občasný) - 15.11.2004 > fíííha .. ty sa vážne prekonávaš !!! ...
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.11.2004 > Henny> to koukas maciku, vid..
<reagovat 
gongey (Občasný) - 15.11.2004 >

... oni tě nechápou, škoda! myslím, že jsi výjimečný. cit pro grafiku se nedá jen tak zapřít, jsem přesvědčený, že když močíš do sněhu, vyjde ti z toho působivé dílko (s tím sněhem trochu přeháním, ale jinak) paráda! :o))) dá se na to opravdu koukat a oceňuju i hloubku nachystané mřížky.


Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.11.2004 > gongey> ja mocim vyhradne v sede.. odkoukal jsem to od segry kdyz jsem ji jednou smiroval..
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 15.11.2004 > toono> škoda...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.11.2004 > gongey> taky jsem si rikal ze jest temer hrichem ochuzovat svet o sve kompozice vznikle curanim do snehu ci jinych proudem kapaliny srovnatelne rychlosti opracovatelnych povrchu, ale jak jest znamo zvyk je.. dal to uz znas..
<reagovat 
vrtichvost (Občasný) - 16.11.2004 > hezka cervena ale myslim ze by to nakreslil kazdej
Body: 1
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 15.11.2004 > drsna moderna,kolem tohohle v kamennych galeriich jenom procvalavam
Body: 2
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.11.2004 > al-ash> kdyz si tady nekdo dela vibrafony ja si nakreslim trojuhelnicek a k tomu hezzzkkkkkkkkkyyyyyyyyyy cerveny..

ja vubec moc moc rad cervenouckou..
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 15.11.2004 > toono> to ze nekdo dela zmrzlinove kokoty nezname ze i ty musis delat nejake kokotiny...
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 16.11.2004 > al-ash> souhla teda vyjímečně s al
<reagovat 
čtenář Miloš - 19.11.2004 > opička už se učí
<reagovat 
jamina (Občasný) - 20.11.2004 > :-) ty vogo, nemaluješ vobčas značky na stromech v lese? ale jinak minimalisticky v pohodce:-)
<reagovat 
1983 (Občasný) - 30.12.2004 >
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.1.2005 > nik> hehe, diky mistre, ale furt se mi to libi vic nez ta tvoje pyjova serie..
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 6.9.2005 > a vy dva jste si podávali ruku, a seděli jste vedle sebe, a předtím se nik pořád bál, že nepřijdeš, a že jsme ti špatně řekli cestu, (..a já si taky myslím, že je tohle červený na nic. ..a s dovolením ještě snížím průměr..) .
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 6.9.2005 > pořezaná_sluncem> tp byla strasliva chyba tam tenkrat prijit.. tedy hlavne moje blbost..
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 1.2.2006 > no...kdyby to bylo obráceně, jako ta červená vpravo dole, to by byl docela fajn lampiónek na orientační běh...ale barvy skvělý...

Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter