|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
egil (Stálý,Redaktor) - 24.11.2004 > 2 a půl roku je sakra dlouhá doba (a v psaní ještě delší, zdá se..).
Mám pocit, že ses zde (anebo "v těch dobách") ještě bál rozvolnit. Tahle báseň na mě působí, že je nabitá významem, ale chybí v ní praskliny a průrvy, kterými by šlo dívat se až ... jánevímkam.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| g morr (Občasný) - 10.1.2005 > miroslawek> Člověče, nevím proč. Ono se mi to dokonce nezdá ani tak unylý – fakt je to stejné, jako bylo?
Je sice pravda, že když nebudu dávat bacha, tak v prvních dvou strofách bude začínat předposlední verš předrážkou... ve třetí je prstik – ale to není věc, která by vadila, natožpak mně.
Tak vlastně díky, žes mě zavolal zpět, druhé čtení bylo jinačí.
| | | <reagovat |
|
| miroslawek (Občasný) - 10.1.2005 > g morr> Text je beze změny.
Ke druhé poznámce - málem bych na chvíli skoro i uvěřil, že ideově čerpáš z Lumíra a nebo bych řekl, že ti, kdo nedávají bacha, ztroskotali už na daktylu Bezručově a dodnes profackováni bloudí krajem Osvícen výkladem, chápu, že tomu tak ve tvém případě není.... ehm... co teď s tím nechtěným dvojsmyslem? No nic... aby mi bylo dobře rozuměno, nic z toho, co v rytmice mých textů najdeš, tam není nahodile nebo, že bych to lépe nedokázal, nýbrž proto, že tomu tak, s nějakým záměrem, chci. Kafemlejnky umím, ale s výjimkou ojedinělých zákeřných testů čtenářstva nevyrábím, na to jsou (nejen zde) už zaběhnuté, úspěšné manufaktury.
Dík za jinačí čtení.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El condor (Občasný) - 2.9.2008 > Miroslawek:Bylo by zajímavé vědět čím! Ty totiž jako by ses styděl za své klasické začátky a nevidíš, že Tvá snaha být za každou cenu moderní je Ti někdy spíše ku škodě! A navzdory všem proklamacím, jak šťastný a úspěšný vedeš život, Tvá velká kritičnost vůči ostatním a věčná nespokojenost naznačují cosi jiného!
Já tady taky nevytrubuji, že mi v Plzeňském deníku vyšlo asi pět básní, /tedy jen co já vím!Posílal jsem to tam jen tak z legrace, včetně Valentýnky.../, taky nějaké vtipy aj...Nemám sice své vlastní webové stránky, ale díky poněkud odlišnému přístupu k lidem, než je ten Tvůj, jsem poznal nejen virtuálně pár fajn lidiček a toho si cením mnohem více, než bouřlivých ovací...Měj se fajn a zamysli se nad svým přístupem k druhým, čímž nemyslím sebe!Už jsem tu četl pár Tvých komentů i u jiných...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|