Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Perspektivy
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 29.11.2004 (09:56:45)

Výlohy půlnoční strany

jež neuroticky se chvěly

jako vedení v mrazu

lepil jsem

za nehybných chvil

několik sáhů

prchavosti

a vyloupnuté oči měsíce

padly mi za oběť

ale kýl

v sevření návětrných směrů

řeže vody ekliptiky

a průlivy nepřemostí

 

Můžeš čekat

třeba až z rákosů

stanou se píšťaly soucitu

já oprýskám z profilu

a pohladím zrcadlo

než obraz za dveřmi

podlehne perspektivě



Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 29.11.2004 > Pěkná, milá.. hezké obraty.. škoda, že (mi) úplně neplyne.
<reagovat 
noa (Občasný) - 29.11.2004 > myslim, že jsem se onehdy snažila popsat něco dost podobného http://www.totem.cz/enda.php?a=56000. takže jakseřiká "oslovilo"
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 29.11.2004 > noa> jo, tu si pamatuju, ta byla dobrá.
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 29.11.2004 >
Body: 4
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 29.11.2004 > Hezké obraty, ale podle mne už je jich tam až moc na úkor obsahu...aspoň nějak tak jsem to cítil..
Body: 3
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 29.11.2004 > Martin> mno, možná je to tak, že každej ten obrat je obsahovej, určitě jsem je tam nedával jen kvůli tomu, že jsou to hezký obraty, spíš asi kvůli tomu, že jsem jima něco chtěl říct, a že jsou hezký, za to já nemůžu, já jsem za to spíš rád.
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 29.11.2004 > Lei> a jsou tvé...? Neříkám tak, ani tak, ale na moje slova dojde...
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 30.11.2004 > miroslawek> a proč by jako neměly bejt mý? jsou ouplně mý vlastní, z duše vytrysklý.
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 30.11.2004 > Lei> to chce řádně kontrolovat ventilky... jinak... určitě tomu věříš, o to nic, zasetá a zasutá semínka však mohou klíčit přeci jen z dávných sousedství, být tebou, nebyl bych si tak jist...
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 30.11.2004 > miroslawek> což o to, tomudle já věřím, semínka klíčí, zdá se mi to ale přirozený, že styl se u člověk skládá ze střípků toho, co přečet, a ono se to pak při tvorbě různě kombinuje, upravuje a slučuje s vlastníma věcma. takže vlastně to může bejt moje a zároveň ne. ale tím začíná zapeklitá otázka pojetí originality atd. ale pokud jsou to tvoje semínka, tak se přihlaš, případně by mě zajímalo, co v tom nacházíš.
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 1.12.2004 > první sloku nejsem schopna interpertovat, druhou snad nějak ano... a ta se mi líbí...
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 1.12.2004 > Lada Niola> díky. každý nechť si interpretuje dle libosti, snažím se to úplně nezamlžit, ale občas by mě zajímalo, co si z toho čtenáři odnesou:-)
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 1.12.2004 > Lei> viď? že je někdy intepretace zajímavější než kritika ;-)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 1.12.2004 > neměl jsem koukat na tu Nou ;-)
Body: 4
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 1.12.2004 > Emmet_RAY> to nejni fér, hodnoť absolutně, né relativně!:-) a navíc, je tu jen vzdálená podobnosť mezi oběma věcma...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 1.12.2004 > Lei> absolutní je dnes již pouze vodka.. (a ta taky jen názvem)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 1.12.2004 > Emmet_RAY> že ty se taky podílíš na globalizaci? přečti si filipův pamfleta zastyď se za svojí relativizaci!
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 30.11.2004 >

Dobře ti ta semínka naklíčila. Konec konců, novej jazyk nevymyslíme.

Hodně se mi to líbí.


Body: 5
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 1.12.2004 > Naty> díkys Naty, upřímně řečeno, líbí-li se to tobě a nelíbí se to Martinovi, plyne z toho pro mně naprosto jednoznačně, že to zas tak špatný není. Dvojitý důkaz;-))
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 1.12.2004 > Lei> 

Ale no tak, bez plurality názorů by ani život, ani poesie, neměly smysl.

Tuhle jsem se zamyslela nad tím, jak by to vypadalo, kdybychom si všichni mysleli totéžhttp://www.totem.cz/enda1.php?a=79181


<reagovat 
 Lei (Občasný) - 1.12.2004 > Naty> ho ho, jako kdybych to nevěděl:-) jako kdybych to nerespektoval:-) ovšem na názory je dovoleno mít taky názor, no né?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter