Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z kongresu urologů
Autor: Unge (Občasný) - publikováno 15.12.2004 (08:16:07)
Veškerá moč ve státě pochází z lidu...


Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 15.12.2004 > veškerá moc ve státě... já bych tipoval, že se objevila tahle věta už v první Ústavě v roce 1919... a v té dnešní je taky...
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 15.12.2004 > drfaust> doktore, díky za dovzdělání. ale o MOČi sa snad v ústavje nic nepraví a proto můžu improvozovat...  stejně mi za to ňikdo body nedá...  já jen zkoušim, co lidi před Vánocema snesou...  někteří snášejí i vejce nahniličko...  no ňic, glückliches Weihnachtsfest, happi Birthdai (šťastný Den ptáků), happy Christmas, zpývejme přátelé...
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 16.12.2004 >

[Č]urologové si neviděj na špičku...



case of pohlaví

   muži: penisu;

   ženy: jaxeunichmenujetaďirka;

esac;


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.12.2004 > a co hnojůffka? z lidových kraff, že ;o)))
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 15.12.2004 > Kelly> 

Původní zňení čitátu: Veškerá moc (ve státě) pochází z lidu. Autorem (pravděpodobně) Klement Gottwald. Hnojůffka, a fůbec zemňeďelská problematika, to byla jeho parketa (byl ostatně truhlář, co se pak stal PRVŇÝM TRUHLÁŘSKÝM prezidentem).

Pokud se ťi to zdá trošku zmatený, bude to tím (že je to zmatený)...


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 15.12.2004 > Unge> děkuji za nápovědu, ale já ještě stihla mít na VŠ jeden semestr Dějin mezinárodního dělnického hnutí ;o))) Klemu stíhám ;o)))
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 15.12.2004 > Kelly> 

jeden spešl Ungeho šmajlyk (jako šášlyk):

((|:~»))


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 15.12.2004 > Unge> wow! :o))
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 16.12.2004 > Kelly> muj slovnik řiká, že "wow" je pomalé kolísání. kčertu se fšemi slovníci. k čertu se fšemi uživateli, který si z nich vyberou jen to, co se hodí JIM. tvůj milující JIM.
<reagovat 
Niagara Rainbow (Občasný) - 23.12.2004 > To je nelogický...  veškerá moč pochází z lidu, kterej je proslulej tím, že na všechno s..e !
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter