Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pamela se vrací
Autor: anonymous (Občasný) - publikováno 16.12.2004 (12:43:12)
Bylo krásné slunné odpoledne. Na modré obloze se líně potulovaly mraky, které si místy odskakovaly na malou.  Slunce znuděně civělo dolů. Vtom ho ale něco zaujalo! Zaostřilo zrak na prostornou vilu umístěnou na okraji skalního převisu. Zlaté paprsky pronikly přes žaluzii jednoho z pokojů a chlípně dopadaly na dvě upocená těla vzdychající na rozměrné posteli.
„Zase nás sleduje, ten šmírák!“ ozval se z pokoje ženský hlas, „ Karkul, zatáhni pořádně ty žaluzie, ať na nás nehledí!“
Z postele se zvedla nahá dívka s krátkými červenými vlasy, přiřítila se k oknu a zatáhla žaluzie. V tu chvíli dopadlo na podlahu desítky zlatých drátků a kdosi na obloze  sprostě zahulákal.
 Nahá dívka se otočila k posteli.
„Pam, co s tímhle bordelem?“ zeptala se a ukázala na podlahu.
„Ale, to se dá zpeněžit! Ve frcu ti za to dají tři stovky!“

 

Po vydatné dávce orálního tělocviku se obě dívky rozhodly, že si dají něco pořádného k snědku. Obzvláště Karkulka byla celá vyhladovělá a neustále cosi lovila mezi zuby. Oblékly se tedy do průsvitných župánků a vydaly se do prostorné kuchyně, která se nacházela v bývalé sado-maso mučírně. Když scházely po vrzajícím schodišti, potkaly Pamelinu maminku, jak míří do předsíně. Postarší vnadná blondýna v latexovém kompletu si jich vůbec nevšímala a něco si nervózně mumlala.  Prošla kolem nich a zmizela za rohem.
„Tvá máti je nějaká divná?“ pronesla pohoršeně Karkulka a opřela se o zábradlí.
„Matky si nevšímej, zase je v tom!"zaculila  se Pamela, „My teď máme jiné starosti!“
Chytila Karkulku za ruku a táhla ji  do potemnělé kuchyně. Když se konečně posadily na vysokých stoličkách u malého baru a začaly pojídat grilovanou krysu, ozvalo se z předsíně podivné chrchlání a rytmické plkání.
„Co to bylo?“ zpozorněla Karkulka, „Tvoje máti má střevní potíže!“
„Ne!“ zasmála se Pamela, „Jen nemůže nastartovat koště!“
„Tvoje máma je čarodějka?“
Pamela už chtěla odpovědět, když kolem zamřížovaného okénka proletěla na mopu rozevlátá ženština, jejíž bujné poprsí mírně naklánělo násadu směrem dolů. Jakmile se zřítila k zemi, otočila se Pamela ke Karkulce s vysvětlením.
„Víš, ona propadla okultismu!“ zamračila se, „ Kupuje si nejrůznější krámy, černý hadry a myslí si, že půjdu v jejích stopách.“
„Ona chce, aby z tebe byla čarodějka?“
„Kulový, to tak ještě!“ bránila se Pamela, „Sice mi poslala přihlášku do  třech kouzelnických  škol, do podělaných  Bradavic, Nežitů a Mozolů, ale já tam nechci! Mým snem je práce erotické masérky v nightclubu U sedmi chlíváků! Víš co? Utečeme spolu pryč! Mám vyhlídnutý levný privát u Zvířete. Co ho Kráska pustila k vodě, tak pronajímá pokoje v zakletým zámku. Když ti nevadí zfetovaní duchové a levitující nábytek, dostaneš dvacetiprocentní slevu!“
Karkulka se zamyslela.
„Zní to výhodně, ale přesto, ty sis nikdy nechtěla vykouzlit pěkně udělanýho chlapa?“
„Ty mně přece bohatě stačíš!“ namítla Pamela a sklouzla ze stoličky.
„Ale nekecej?“
„No tak jo!“ přiznala se Pamela, „ Ale zkoušela jsem jen jedno kouzlo!“
Karkulka si rozepnula župánek a žádostivě se na ni podívala.
„Ukaž mi ho! Hned!“
Pamela zavřela oči, napřáhla ruku a hlasitě vykřikla: „MAXIMUS ORGASMUS!“
Z dlaně jí vyletěly úchylně růžové jiskřičky a zasáhly Karkulku přímo do rozkroku. Ta se okamžitě svalila na zem, kde se začala svíjet blahem.
„Ještě!“ hekala rozkoší a rytmicky přitom třela nožky barových stoliček, „ Ještě jedno číslo!“
„Žádné takové!“ rozčílila se Pamela, „Jdeme balit!“
 Chytila Karkulku za nohu a odtáhla ji ven z kuchyně.

 

Z převisu se slaňovaly dvě postavy. Pamela v maskáčovém kostýmku a Karkulka s červenou krosnou na zádech. Jakmile pod sebou ucítily pevnou zem, vydaly se po úzké stezce do hlubokého lesa, kde se nacházel zakletý zámek.
  Sotva je pohltil smrkový porost, začal je někdo tajně sledovat. V houšti se skrýval obávaný netvor, drancující lesní obyvatelstvo. (Vyděšená zvířata kvůli němu začala udržovat monogamní svazky a dokonce se naučila i bojovému umění. Nejvíce v něm vynikaly veverky.)
  Nebyl to nikdo jiný, než zdivočelý Pamelin vibrátor. Čas strávený v novém prostředí se na něm viditelně podepsal. Změnil image, porostl mechem, aby lépe splynul s okolím a mohl efektivně napadnout svou oběť. Jakmile však spatřil svou původní majitelku, štěstím zavrčel a nečekaně se jí obmotal kolem krku.
Pamela zaječela a odhodila zeleného „hada“ na zem.
„To je přece tvůj robertek!“ vřískla Karkulka a hodila po něm kamenem, „On tady zdivočel!“
Netvor uskočil stranou a připravil se na výpad. Pamela se přitiskla ke stromu a hrůzou sotva dýchala. Karkulka uchopila suchou větev a připravila se na její obranu.
Netvor strašlivě zachrčel a vrhl se po Karkulce. Ta švihla větví tak silně, že ho odpálkovala na druhý konec lesa. Rozzuřený „had“ dopadl přímo na palouk, kde se pásla nic netušící rodinka srnců. Co následovalo, nemusím ani popisovat. Byl to hrozný masakr.

 

 Před dívkami se vynořila temná silueta zakletého zámku. Polorozbořené věže se hrozivě tyčily k blankytné obloze. Celý komplex oprýskaných budov byl kupodivu ozdoben závěsy červených muškátů. V rozbitých oknech kdosi narychlo pověsil růžové záclony a nad hlavním vchodem blikal fialový neon „Pension u Zvířátka“.
„Tak tady budeme zatím bydlet!“ pronesla šťastně Pamela, „Vypadá to tady stylově, že?“
Karkulka jen zakývala hlavou a prohlédla si znovu svůj nový domov.
„No, to se máme na co těšit!“
Sotva obě dívky přistoupily k hlavnímu vchodu, obklopila je ozvěna vábivé melodie. Obloha se prudce zatáhla šedými mraky a stromy začaly tancovat do rytmu. Vzduchem se nesla líbivá píseň: „ Jsme prostitutky, holky jako květ, z E55, vyspíme se s tebou hned!“
Velká dubová vrata se sama otevřela a do lesa vpluly dvě éterické hostesky v bílých průsvitných šatech.
„Nové posily do našich řad!“ pronesla jedna z nich radostně, „Buďte tu jako doma!“
„Tak tady se mi bude rozhodně líbit!“ usmála se Pamela a mrkla spiklenecky na Karkulku.
„Kam jsem se to jen dostala!“ zaúpěla Karkulka a obrátila oči v sloup.

 

A tak Pamela s Karkulkou našly nový domov i zaměstnání.  A dokud jim nedošly sliny, bydlí  tam dodnes.



Poznámky k tomuto příspěvku
Unge (Občasný) - 16.12.2004 > Líbilo moc, ale je znát, že to bylo psaný trochu narychlo. No nic, mně se to taky stává.
Body: 5
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 16.12.2004 > Pobavilo...
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 16.12.2004 > mne to teda nepobavilo.... napady tam jsou, ale chybi tomu takova ta lehkost, rekla bych... kdyz to porovnam napr. s Chlivem, myslim ze by to zvladl lip...
Body: 2
<reagovat 
 anonymous (Občasný) - 17.12.2004 > Quotidiana> Chlív by to asi napsal líp! jenže by to bylo daleko perverznější! já jsem nechtěl psát "prasárny". tohle byl jen pokus o lehký erotický hůmor.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 17.12.2004 >

mno já spíš mluvila o "technické stránce věci" jakože

... pronesla šťastně Pamela... o pár řádků níže ... pronesla jedna z nich radostně.... a vůbec ten styl "přímá řeč"řekla, pronesla, vřískla, odpověděla, přiznala, bránila, namítla... je to poněkud jednotvárné na tak krátkou povídku...

navíc desítky dopadlY... a vůbec, tak trochu jako "cvičení najdi přídavné jméno" viz například

 

Když se konečně posadily na vysokých stoličkách u malého baru a začaly pojídat grilovanou krysu, ozvalo se z předsíně podivné chrchlání a rytmické plkání. Já neřikám, že tam nemají být, ale ono se dá napsat i jinak, že stolička je vysoká a bar malý...


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.12.2004 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter