Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
meziřečí
Autor: ynnes (Občasný) - publikováno 20.12.2004 (18:17:30)
meandry
               jak zní ti zákruty
stačí překážka; jsi
řeka vyhloubená do kamene
              in concreto: voda tě snědla
klepáním už podruhé
nevstoupím do téže - tebe
      každá nejistota
vrtkavá          úzkost hyne
když mezi řečí ticho

 

 

mám v plánu
ulétnout



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 20.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
atrej (Občasný) - 20.12.2004 > mám v plánu ulétnout:)
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 20.12.2004 > Líbí.
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 21.12.2004 > Je vidět, že k tomuhle se muselo nějak dojít, dopsat. Je tam hodně kaskád...nutí čtenáře k pozornosti (pro pochopení smyslu).
A jsem už mírně unavená dvojtečkovitě středníkovou manýrou, která se, zdá se, rozmáhá...ale to je to nejmenší.
Vlastně budu dost zvědavá na další, nová autorko :)
Body: 5
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 21.12.2004 > Natasha_> máš něco proti dvojtečkám a středníkům?:o)))
Body: 5
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 21.12.2004 > :21> ...ty hodiny jdou špatně, já mám 23:43 :)
<reagovat 
 :21 (Občasný) - 22.12.2004 > Natasha_> vono neni devět??? šišmarjá! spát!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 22.12.2004 > líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 22.12.2004 >

Čím víc člověk je čte, tím je pravděpodobnější, že mu každý text bude něco připomínat. Tím se netrap. Máš to poskládané velmi dobře. Tohle se mi obzvlášť líbí:

 

in concreto: voda tě snědla
klepáním už podruhé
nevstoupím do téže - tebe


Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 20.12.2004 > něco z toho jako bych už někde četla...:) ale to je dneska noumáuní, nic supernovýho se stvořit asi už nedá
Body: 5
<reagovat 
 ynnes (Občasný) - 20.12.2004 > MiKa> něco z toho?
myslíš, že jsem vybrakovala klasika po verších a přihrála si svou polívčičku? :)
dobrá to myšlenka ..., ale to bych musela mít jiný svědomí
a zrovna na tuhle jsem byla hrdá, že i něco říká

nu což, díky za kritiku
"nic supernovýho se stvořit asi už nedá ..."

myslím si, že se dá stvořit šmak ..., tím myslím, že myšlenky budou podány svým způsobem - klidně i neomaleně a v tu chvíli mi to bude připadat, že píše jinak než ostatní pisálce
ale asi ještě nepřišel
Ten.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 20.12.2004 > ynnes> já jsem neměla na mysli záměrný kopírování...mně samotný se stává, že si najednou nejsem jistá, jestli to, co mě napadlo, vlastně nevyplavila tak trochu paměť...:)
<reagovat 
 ynnes (Občasný) - 23.12.2004 > MiKa> MiKo, já tě vlastně ani osočit nechtěla, ale tak trochu se mě to dotklo, ... ale některé dotýkání není vůbec špatné. :)
To už je mimo. Díky.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 23.12.2004 > ynnes> a víš, co je nejlegračnější? např. výraz v meziřečí jsem kdysi použila já sama :)) co se dotýkání týče...to je tady hlavní náplní dne...s citlivou kůží chodí se na totemu na trh...člověk si musí zvyknout...a znáš tu omletou pravdu: co tě nezabije, to tě posílí :)
<reagovat 
ynnes (Občasný) - 23.12.2004 > Já už bych měla mít hroší kůži.
Ne, vlastně si nemohu zvyknout na bodování bez písmenka. Já si krom toho čísla pod tím nedokážu představit nic jiného.

Mno, ono se to mělo jmenovat "meziříčí", proto je někde tam zmíněná mezopotámie, ale jelikož je to o komunikaci - o proudu, tak jsem tam mrskla právě tohle.
Já se tu nechci čistit, že je to určité mé (teda, tenhle objekt a jiné výtvory, co tu mám - jasně, za těmi si stojím), ale nemohu říct, do jaké míry jsem ovlivněna právě jinými - básníky, prozaisty ...

Témata mám své, ale vyjadřování a vůbec, jak to chci podat, to je určitě ovlivněné; určitě jsem se takhle nenarodila - s tímhle jazykem.
To jsem chtěla jen jídlo a pití a taky trochu spánku. A dalo se to říct polopatě. :)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 22.12.2004 > Tenhle typ poezie je - obzvlášť na Totemu - malounko prožraný, vypapaný. Proto působí dojmem, že už čteno. Protože vskutku se podobným tématem zabýval už kdekdo, a bohužel i s velice podobnými prostředky.
<reagovat 
 ynnes (Občasný) - 23.12.2004 > ouvej> ouvej,
a co na totemu prožrané není? Ať se poučím, teď, jak koukám, už jsem se svezla s davem. Nechtíc, samozřejmě.
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 27.12.2004 > ynnes> 

vychválila jsem ti několik básniček, zajímavé, že reaguješ pouze na to, když píšu kriticky.

 

Možná, že jsi skutečně zcela nová autorka, u tvé tvorby je zajímavé, a taky to chválím, že styl není jednotný, jakobys přebíhala od jednoho k druhému. Jakobys hledala.

 

Ale kromě zajímavých věcí, i když jsi tedy nová, jakobys už okoukala i všechny nešvary a neduhy, které se tady zhusta objevují.


<reagovat 
 ynnes (Občasný) - 27.12.2004 > ouvej> Jsem tu nová. Bavíme se o Totemu.

Nezlob se, že reaguju jen na kritické poznámky, kde mi člověk něco vyčítá, doporučuje a nebo jen ukazuje na chyby. Vím a vážím si i těch chválivých, akorát jsou zastrčeny do pozadí kvůli těm negativním.

Učím se.
Já vím, jsem ovlivněná, možná by to zase potřebovalo pár dní do podzemí. Odpoutat se, ale komu ne, že?
Poesie na netu se spirálovitě točí a je ovlivnitelná, říkám to ze svého pozorování i ze svých zkušeností.

Díky.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 31.12.2004 > viz Naty...

taky mě občas sežere voda :o)
Body: 5
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 8.1.2005 > hmmm... zajmavé
<reagovat 
dadaska (Občasný) - 26.2.2005 > Mně tam dominuje to zajimavé ticho v mezopotámii.
Snad ten meander udeřil do kamene a vyčerpal se. Ztichl a poslouchá radši, jak se prožírají jiní tim concretem z usazenin klanových zvyků.
-----------
Neslýchané, vstoupí si nějaká větévka, dokonce podruhé do téže osoby a přitom s nezkrývanou vtrkavou a úzkou nejistotou. Prožerou ji s radostí, jak papouškův zobáček, jenom nevím, jestli nebyl ve větévce drátek ze zdravé oceli.
-----------
ynnes, máš dobrý plán, anebo to je jenom úlet ? Vlastním raketoplán..........poe_:-)
Body: 5
<reagovat 
emanuela (Občasný) - 11.3.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 12.3.2008 > in concreto: voda mě snědla? Zní to jako vzkaz. Máš ale v plánu ulétnout. Jinými slovy... když mezi tichem - řeč.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter