Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Bruno zdraví Tuláka
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 9.4.2001 (00:01:23), v časopise 14.4.2001
Bruno - Sturnus Vulgaris
Bruno - Sturnus Vulgaris

 

Sedel jsem jednoho cervnoveho odpoledne na trave pred domem. Vzduch se tetelil ve 110F vedru kdyz na vrcholku palmy 40 metru nad zemi nedaleko mne puklo v hnizde vajicko a narodil se spacek. Prichod noveho zivota vsak neunikl okolo letici vrane, ktera na sve neustale ceste za potravou spacika popadla. To ale jeho rodice nenechali jen tak, na vranu s bojovym krikem zautocili a zmatena vrana behem obrannych manevru neboheho spacika upustila. Videl jsem jak se rozpacl na horkem asfaltu ulice a nenavidel v te chvili vsechny vrany na svete. Dobehl jsem k nemu. Byl zivy. Odnesl jsem ho domu a zjistil ze mu krvaci mala trzna ranka na holem sternu.
Jelikoz chovam ptaky, mam nadobku Colagenu, takoveho pudru, ktery hned zastavi krvaceni.  Mel jsem starost, tento pumprdlik mel asi pul kavove lzicky krve v tom malem telicku, takze ztrata "par kapek" mohla byt kriticka.
Zaplat Pan Buh jsem krvaceni zastavil a druhy den uz na me z hnizda, ktere jsem koupil v Pet Shopu a vystlal jemnym toaletnim papirem zel veliky zluty otvor dozadujici se potravy. Tak jsem popadl food processor, hodil do neho jednu mrkev, vejce na tvrdo i se skorapkou pro traveni a par spaget, udelal takovou ne prilis jemnou kasi a uz si pane daval.
Zuzana ho pojmenovala Bruno. Jeste kdyz byl maly, pokazde kdyz jsem rano vesel do kuchyne kde ma svuj bydlik, tak jsem se ho ptal:"Tak co, Brunicku?" Jelikoz patri do familie ptaku jako Minah, ocekaval jsem, ze bude mluvit a tak se i stalo.
Naucil se take piskat "Pitna voda" z Libuse(myslim,ze je to i presidentska fanfara). Mame ho uz skoro 10 mesicu, dari se mu skvele, leta po byte a kadi, pricemz krici "Tak co, Brunicku?" nebo piska "Pitnou vodu". Myslel jsem, ze ho casem pustim at si leti po svych, ale zmenil jsem nazor, ponevadz se uz vubec niceho neboji, a stal by se bezpochyby behem prvniho dne venku kocici potravou.

Jak vidite, nejlepe mu chutna "z huby do huby" a je omnivorni, jinymi slovy sezere na co prijde. A  tak delam kazdy den kasicky az se ze mne kouri, a to pry spacci ziji az 20 let...Good Lord!



Poznámky k tomuto příspěvku
KSTK (Občasný) - 9.4.2001 > Krásné - jak záchranou ptačího života, tak i příběhem a slohem. Je hned patrno (a snad tedy nebude vadit, když budu tykat - viz. nabídka ve fóru), že stále zachováváš jistou "starou jazykovou školu" (např. president, thema, atd.). Bez pozdějších zjednodušení, ale mnohdy také odporností a zvěrstev... A nevadila ani absence háčků a čárek, asi z pochopitelných důvodů. PS: foto k příběhu naprosto sedne; detaily - talíře s ptáčky.
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 9.4.2001 > hezký příběh, hezká fotka... a systém krmení "z huby do huby" je úžasný:)))
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 9.4.2001 > KSTK - Kdyz jsem odjizdel z Prahy, tak jsem jeste psal "syrup";"sirup" mi pripada jako rana do hlavy. Na zdi neni talir, je to obrazek v kulatem ramu, maluji Zuzane nejake zvire kazde vanoce jako darek. To psani, pokud jde o slova spise cizi, plete me anglictina a pisi to podvedome. Coz takhle:"Na rohu stolu psaciho pak kalamar postaven jest, do ktereho pero namaceno:-)))
<reagovat 
wopi (Občasný) - 9.4.2001 > Pěkné. Opravdu.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 9.4.2001 >
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 9.4.2001 > :-)))
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 14.4.2001 > Tady jsem s pochvalou přišel pozdě!:c)))
Body: 5
<reagovat 
Martin Gembec (Občasný) - 16.4.2001 > Skoro neuvěřitelné. Krásné i dojemné.
Body: 5
<reagovat 
Marcelline (Občasný) - 18.4.2001 > Nemá to chybu, ani příběh, ani fotka :o)))
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.4.2001 > Krásný příběh...:)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 10.5.2001 > *****!
Body: 5
<reagovat 
Romeo (Občasný) - 17.6.2001 > pěkné
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter