Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 24.6.
Jan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O sluncích, krysách a psech
Autor: hrbol (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 31.12.2004 > to je panečku morytát... ovšem nějakej zmatek v tom mám - psi, milenci, krysy, bratříčci - těch křížů možná mělo být víc, ne? :o)

ale dobrej je otčím kanec :o))
<reagovat 
hrbol (Občasný) - 1.1.2005 > Nečekal jsem, že by mě někdo pochopil. Jsem ožralý stroskontanec, a jsem na těchto stránkách poprvé.Pokud se vám to všezdělanci nelíbí, tak s tím bohužel nemohu nic dělat.Zkusím to příště. Děkuji.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 1.1.2005 > hrckav> Milý Hrčko, mám pro tebe několik rad, protože jsem staší, chytřejší, střízlivý a vševzdělanec.

1. nečekej, že tě někdo pochopí. a že tě někdo chce pochopit
2. neklesej na mysli
3. nauč se používat tlačítko "reagovat" (napravo)
4. textům věnuj víc času; tenhle vůbec není špatný. ale má strašnou spoustu chyb.

ta paralela bratři – psi je šikovná. dává ti pak možnost řácký exprese a přitom můžeš zůstat obraznej.

to refrénovitý sluníčko je výborná věc.

baladickej námět je skvělá věc, to zabírá.

jenže celý je to zpatlanina, refrén je patetickej až hrůza, postihnout, jak jdou vůbec věci za sebou a ještě hledat nějaký motivace, to dá práci...

a ještě je to nevyvážený, v některejch místech tlustý...

radil bych hodně škrtat, určitě ubrat – je vidět, jak tě baví, že je to veliký, že je to trágoška, ztroskotání... ufff.

kvůli tobě budu po celej rok přemoudřelej...

bojím se, že tvoje "zkusím to příště" znamená jenom "zkusím sem vrazit zas nějakej text". bylo by lepší, kdby to znamenalo "zkusím tenhle ještě párkrát přepsat", pročistit, ubrat pár slov... atd.

heil.


<reagovat 
 hrbol (Občasný) - 1.1.2005 > g morr> Vídím, že mě dobře znáš, nebo si to asi myslíš. Já seru na množství chyb, které jsi v mém textu nalezl a budiž, odpouštím Ti štiplavou kritiku, jelikož jsem četl i Tvá díla a taky bych mohl být uštěpačný, ale protože jsem ještě stále podnapilý přeji Ti vše nejlepší v novém roce. Hrbol
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 1.1.2005 > hrckav> Podívej se, mládenče, já ti můžu taky nasrat. A to s hlavou chladnou a střízlivou.

Odpověď typu "Jsem povznesenej nad to, co mi tu povídáš, poněvadž jsem viděl, co píšeš ty – a mezi náma je to spíš nic moc (ale jsem nad tim tak vysoko, že mi to nstojí za komentář)... můžeš mi olízat prdel, jestli chceš..." mě nezajímá. Nazdar. Mimochodem – ty mý věci, ke kterejm by ses moh uštípat, čets pod jakym nickem?
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 1.1.2005 > g morr> no, to by mě taky zajímalo...ty nicky :)))) 
<reagovat 
 hrbol (Občasný) - 1.1.2005 > g morr> Zatím jsem byl slušný. Teď už to není zapotřebí. Nevymlouvej se Ty ubožáku na nějaké niky ,nebo co.Tvoje tvorba stojí za hovno a jestli si starý tak tvoje chyba.Protože na ty Tvoje bláboly žádnou ženskou nesbalíš(pokud nejsi homosexuál)takže jsi trochu v prdeli. Přeji Ti mnoho úspěchů v novém roce a pokud chceš kritizovat za každou cenu tak se nad sebou hluboce zamysli.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.1.2005 > hrckav> a helle chceš ty tady slyšet názor čtenářů (podle mě docelä podnětnej) nebo ti šlo jen o plácání po zádech? ;o)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 1.1.2005 > hrckav> Chtěl jsem jen říct, že jestli jsi moje texty četl, tak těžko pod jménem hrckav. Je tam takovej záznamník... Ale samozřejmě jsi je mohl číst nepřihlášený či pod jiným jménem... A kritizovat či komentovat si budu, co Totem dá. Tedy i tebe.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 1.1.2005 > Chtěla jsem sem napsat svůj názor, ale když jsem si přečetla tvé reakce, opravdu mě přešla chuť.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 2.1.2005 >

Omluvu oceňuji, i když si myslím, že nejsem první a jediná v pořadí, komu by měla patřit.

Já si prostě jen myslím, že by lidi měli spolu komunikovat slušně, což nevylučuje ostrost nesouhlasu. A taky si myslím, že pokud někdo používá podobný tón a styl vyjadřováné, tak jsou tady osobní zprávy, kde si to může s protějškem vyříkat, aniž by to musel číst kdokoli, kdo do tohodle veřejného prostoru vstoupí.

Jestli mě to znechucení přejde, tak se zkusím se svám názorem na text samostný vrátit.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 2.1.2005 > Naty> 

Ale Naty, s ostrejma jsem si začal já. Aniž bych měl v úmyslu se omlouvat.


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 2.1.2005 > I když to působí trochu neuspořádaně a má to slabší i silnější místa jako balada mi to nepříjde špatný. Udrželo to i přes svou délku až do konce mou pozornost, i když v dějové niti jsem se trochu zamotala, podobně jako Kelly, a souvisle jsem ji vysledovala až na další přečtení. Dokonce bych se odvážila s jistou nadsázkou tvrdit, že jsem pocítila slabou ozvěnu jeffersovského příběhu.
Body: 4
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 13.1.2005 > Zaujalo mě to. Linie příběhu je poněkud zvláštní, ale souhlasila bych s Naty s tím chvilkovým pocitem, že čtu Jefferse - aspoň v prvních slokách.
Body: 4
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.1.2005 > a mně se zrovna tohle docela líbí, je to asi nejlepší z toho, co jsem zatím četla... zvláštní příběh...

jen nechápu, proč jsi hned usoudil, že jsme vševzdělanci a že se nám to nelíbí - co když jsme stejní ožralí ztroskotanci jako ty? :o)
tvoje nevraživá reakce mě hodně překvapila - na Totemu si občas v poznámkách pod dílkem někdo zažertuje, ale to přece neznamená, že jsme hnusáci, co tě chtějí odstranit z povrchu zemského... trochu nadhledu, člověče! :o)
Body: 4
<reagovat 
hrbol (Občasný) - 13.1.2005 > Možná jsi zkus přečíst svou kritiku. Ale já už se nechci hádat. To je možná vaší výsadou. Vás ukřivděných holek. Já mám rád klid.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.1.2005 > hrckav> OK, já ti to teda přeložím:
"to je panečku morytát..." je v podstatě pochvala - dílko má rozhodně nějakou atmosféru

"ovšem nějakej zmatek v tom mám - psi, milenci, krysy, bratříčci - těch křížů možná mělo být víc, ne? :o)" - tohle je výtka, že se občas v dějové linii ztrácím... pokus o vtip, navíc doplněný smajlíkem - nevidím v tom nic zlého vůči tobě

"ale dobrej je otčím kanec :o))" to je jednoznačně pochvala místa, které mě zaujalo

Pořád nevidím, z čeho jsi usoudil, že moje kritika je zlá, úskočná, útočná a nevímjaká...
A kde proboha vidíš tu ukřivděnou holku? :-O prober se, chlape, celej svět ti nejde po krku :o)))
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 14.1.2005 > Kelly> :-)
<reagovat 
 hrbol (Občasný) - 29.1.2005 > Kelly> Zkus to s tím perníkem tak nepřehánět.Trpíš stihomamem.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.1.2005 > hrckav> obrať zrcadlo k sobě, tohle není můj problém ;o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter