Literární soutěž
Quo vadis,o.s., Klub Aut a Klub Literární Vysočina vyhlašují další ročník literární soutěže Literární Vysočina. Soutěžní práce v kategoriích PRÓZA a POEZIE musí splňovat následující podmínky.
- každá povídka či báseň musí být na samostatném listu papíru.
- práce se přijímají pouze v elektronické podobě - e-mailem nebo na disketě, CDcku
- do soutěže posílejte dosud nepublikovaná díla /osobní www stránky a amatérské literární servery se nepočítají/
- zasílejte NEfantastická díla /tj. bez fantastických prvků, z reálného světa/ - uzávěrka soutěýe je 28.2.2005. Doporučujeme kratší texty. Diskety posílejte v obálce označené SOUTĚŽ na adresu Petr Musílek, Krátká 616, 583 01 Chotěboř . Práce e-mailem na L.soutez@seznam.cz. Odesláním textu do soutěže dáváte souhlas s jeho použitím. Výsledky budou oznámeny zde, dále na www.literarni.vysocina.cz a slavnostne vyhlaseny na Festivalu Literární Vysočina 8.-10.7.2005 v Chotěboři. Vybrané práce budou publikovány na www stránkách festivalu a v příloze Dílna Vysočiny fanzinu Zbraně Avalonu, případně v samostatném sborníku. Vítězové obdrží zajímavé ceny/obrazy a grafiky, další hodnotné dary/, vstupné na festival zdarma. Součástí festivalu bude rovněž čtení vítězných textů.