Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dáma
Autor: výtvarnice (Občasný) - publikováno 3.1.2005 (15:24:57)


 surma (Občasný) - 6.1.2005 > výtvarnice> ahoj...já se nečertím... odpovídám jen na otázku která je tak trochu čertovní, co se přehledu týče tak si myslím že na to je nejlepší pozorovat v klidu... mám takové osobní pravidlo, rozdělil jsem si lidi na tři skupiny na JEZDCE - kteří padí životem rychlostí nepostojí, jsou hnáni... at je to chtíč či rychlé auto, musí pádit životem někdy až na kraj světa nebo svých vlastních sil... další jsou HLEDAČI - hledají pravdu, filosofii, partnery, sami sebe, smysl života, dobrý obraz, dobrou písen, atd. ale přesto jsou tím hledaním zaneprázdnění tak že nevidí a nemají schopnost vnímat co se vlastně děje... potom příchází POZOROVATELÉ - jsou v klidu a pozorují... touhy a potřeby jiných je nechávají chladnými... jejich emoce jsou omezené, je to celkem nudný život, ale mají čím dál více prostoru vnímat co jiní nevnímají, cítit co jiní nepocitují, je to jakoby žily bez radosti, jako by tu byli přes čas, jakoby čekali na smrt s radostí... ale za tím vším je spousta práce na sobě a v této fázi se právě nacházím, která kategorie přijde jako další nevím... ale prošel jsem si to od jezdce přes chledače až sem...

jen pro informaci nikdy jsem nebral drogy, obrazy jsou odrazem toho co píši na hoře...
ted k tobě... přoč tvoříš...? kam by jsi se zařadila? (jezdec, hledač, pozorovatel)a proč? a klidně mi napíš jestli tě zasáhlo nějaké duchovní nadčení, já se tomu neposmívám a mě to pomůže se orientovat? i když to bude jen ta čajovna dej vědět, ale u tebe to budou víc asi ti dva Andílci...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli surma
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter