Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 27.5.
Valdemar
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dáma
Autor: výtvarnice (Občasný) - publikováno 3.1.2005 (15:24:57)


 výtvarnice (Občasný) - 9.1.2005 > surma> Ahoj,
víš, já ti rozumím, ale nejsem člověk, který by si liboval ve škatulkách, už možná proto, že z mého pohledu do žádné nezapadám, tak jako v myšlenkách a v rozhovorech skáču z tématu do tématu a motám tím ostatním hlavu, i když vím, že bych měla své myšlenky udržet na uzdě, občas se mi to nedaří. Takže pokud po mně chceš abych spadla do kotce jezdce, hledače nebo pozorovatele, tak asi budu ta čtvrtá škalulka, nebo něco jako mobilní pozorovatel hledající principy bytí :)

A proč tvořím? Je to věc náhody, tvořím protože mám možnost, protože mám co říct, protože bytostně musím, protože vím, že to co dělám, nedělám jen pro sebe a protože mne to vnitřně uspokojuje...

S tím duchovním nadšením... je to spíš o tom najít sama sebe, vyzkoušet co dokážou "jiné světy", a o tom dát prostor fantazii a nadhledu, protože pokud by to nadšení mělo přerůst v stihomam, nebo posedlost, tak v tom nevidím smysl. U mne je to o přehledu, baví mne bavit se tím co je pro "normální lidi" neznámé, ale nepropadám tomu natolik, abych si nezachovala chladnou hlavu i když je někdy v oblacích. Takže abych to zkrátila, u mne je to výklad karet, výklad z kávové sedliny a numerologie.

A moje holky jsou smysl mého života.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli výtvarnice
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter