Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 26.11.
Artur
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.

Autor: čtenář (Občasný) - vloženo ..


čtenář Felipe - 12.1.2005 > Inu, každý máme své mouchy... Tenhle odejde a přitom má jedno oko i tu i tam a zase se vrátí, když cítí pach hořící koudele, přehlédne se krapet v g-morrově tvrzení, ale!

Ale nicméně má pravdu.

Jiní zase mají jiné chyby. Klesnou dokonce na úroveň totemích mláďat, která jako strašlivou pomstu ťapají jedničky (když jsem tu začínal, byly to ještě pětky) pod každý příspěvek dotyčného nemile viděného. Paradoxem je to, že ty jedničky (dříve pětky) plácnou i pod příspěvky, které by sama napsat... nedokázala.

A co víc, a co hůř. Řadí se pak i k takovým póvlům, co na věcnou a vcelku odbornou (nebo alespoň zasvěcenou a na úrovni) debatu odpovídají diskuzním příspěvkem v podobě jedné, či dvou šťavnatých nadávek. :-)))

So ist das Leben.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter