Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce epilog: přítomnost červů... z kolekce Láska a smrt - bez červů
Autor: traktorysta (Občasný) - publikováno 18.1.2005 (00:39:59)
(9.) epilog


Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Stálý,Redaktor) - 12.1.2005 > Prohlédla jsem to celé. Nemá myslím smysl komentovat jednotlivé části. Jako celek je to originální a nápadité, jak po stránce výtvarné, tak textové. Vypadá to na první pohled jako legrace, ale mezi řádky zřetelně prosvítá vážnost. 
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 11.1.2005 > tahle mě tak nebere - nejlepčí na tom je ten výstřižek :o)
ale jako epilog OG.
Body: 4
<reagovat 
 traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > Kelly> 

vono to tak nejak narazi na ty oci nesmrtelnosti a uzavira..

 

ale jaky jsem to autor, ze vysvetluju sve dilo. no fuj.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 12.1.2005 > traktorysta> mám ráda také autoři - také to občas dělám :o)

vono to bude můj problém, že nerada výrazivo jako "roztoužená kouzla" já bych radši "roztroušená sklerouzla" :o)
<reagovat 
 traktorysta (Občasný) - 12.1.2005 > Kelly> 

hele hele hele, kolik si uz videla roztouzenych kouzel?

 

:)

 

vono to neni zas az tak proflakle..


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 13.1.2005 > traktorysta> neřikám, že je to profláklé spojení zrovan tyhle dvě...
jen se mi to nelíbí, prostě nemám důvěru ve slova jako touha a kouzla použitá v poezii - přijdou mi moc prvoplánová, jakože to poetično vytváří už to slovo samo o sobě (viz srdce, duše apod.) a působilo by stejně i v próze, jen tím svým výynamem - nevím esli to píšu srozumitelně, kouzelníku :o)
<reagovat 
 traktorysta (Občasný) - 14.1.2005 > Kelly> 

no prave. jasne ze je to tak jak rikas. sak ja sem to taky nejaky basni taji vytykal.. ALE roztouzena kouzla.... to zasm nejni az tak uplne vono. zkus si to precist este jednou a v klidu a nech si projit celym telem a tim ostatnim.

 

vono to zase nezni az tak spatne (navic u cervu).

 

a jak psal uz nezval ( a spousta jinych urcite taky): kazdy mlady (!) basnik si musi svuj styl vybudovat od zacatku.. ja vim ze je to tezky.. jo jo. je to tezky.

 

ach jo.

 

:)    


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.1.2005 > traktorysta> no, v podstatě jediný co mě na tom zaujalo, je to, že to je u červů :o) ale může to býti má chyba, třeba jsem moc otrlá vůči roztouženým kouzlům - prostě no pasaran, tělem ani tím jiným :o))

ale tobě přeju hodně budovatelských úspěchů, mladý básníku! :-D
<reagovat 
 traktorysta (Občasný) - 14.1.2005 > Kelly> jo jo. dekuju. budu se snazit.
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 18.1.2005 > wow
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 1.2.2005 > sorry ale mě už tohle přišlo jako jen další variace na to předešlé. Samo o sobě ale pěkné. Správně ujetý.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouldrič_nouvy (Občasný) - 26.4.2005 > prošla jsem celou tu sbírku a takhle už jsem tady dlouho nezasmála:)
nápad je to skvělej*
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 (9)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter