Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Olomoucký blázen
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 12.1.2005 (07:00:00)

Neustále již dva roky tady do mne kopou neznámí telepati proudem a snaží se mě paralyzovat či dohnat k infarktu (momentálně míří do srdeční krajiny). Olomouc v okruzích ulic Karafiátová 1, Komenského 9, Kosmonautů 29. Sousedé z Karafiátovy mne neustále udávají a i křivě! Radnice mi nechce povolit výměnu bytů. Dne 7. 1. 2003 mě v Olomouci u obchodního centra "Senimo" okradli! V pátek 10. 1. 2003 jsem na Karafiátově 1 v Olomouci omdlel! Vykradli mi 3x chatu, a postupně mi ji ničí v obci Huzová u Štemberka na Moravě. Mouši se na mě domluvily! Dne 27. 1. 2003, mne okradli na Wurmově 4 v Olomouci – obchod jménem Au..., o 500 Kč. Pokazily mi opět oba domovní zvonky. Dnes mi prokoply schránku a zavolali na mne policii, která mne napomenula za přílišné hlučení z balkónu a to ještě v době kolem 19.oo. Policie samozřejmě byla loajální s teroristy, myslely si totiž, že konají svou povinnost, při napomenutí mého hlučení s otevřeným balkónem! Ty policisty na mě zavolal páreček žijící na Karafiátově 1, se jménem jednoho slovenského umělce. Ještě ten den zástřel na nohy + ukájení hlasů. Při sepisování zástřel na týl, do ledvin a do hlavy. Neustále mi cuká pravé oko v pravém koutku. Škodná mi kazí přístup na síť! V jedné restauraci na ulici Kosmonautů v Olomouci (nejde však o restauraci v hotelu Sigma), mi namíchali do jídla sperma nějakého blba. Posmívají se mi, že jsem teplouš, homosexuál a nechtějí mi dát dívky o které stojím, ačkoli jsem heterosexuál! Některé servry mou zprávu mažou. 14. 3. 2003 mi pokazily emailovou poštu. Dne 15. 2. 2003 mi neznámí telepaté zlikvidovali vysavač! Kopou také do mého psa a do kočky, kterým se tvoří podkožní nádorky a bradavice! Dnes již vím, že mou setru srazily autem a mne srazily z kola hned 2x, o čemž jsem si myslel, že jde o náhodu. Prolévám se minerální vodou Magnésií, odvarem z meduňky, spím v alobalové krychli, pojídám hořčíkové tablety, ale to vše mou situaci pouze zmírňuje... P. S.: Prosím všechny, kteří se Zkopaným sympatizují, aby tuto zprávu šířily sítí!



Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.1.2005 > ..a příběh bude dokreslen a dokreslován slovním podáním, a po tom infarktu se staneš Emmete slavným  ..
<reagovat 
fff (Občasný) - 14.1.2005 > vole, aspoň ty chyby si mohl vopravit:o)))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 14.1.2005 > Tohle vložil 2x i sem na forum, buď skončilo v koši nebo jsme to smázli. Co jako s tím?
<reagovat 
krtek (Občasný) - 14.1.2005 >

Bude to asi schizofrenie. Buďte na něj hodný! On si jen stěžuje, ale když to dostane

do ruky poetická duše, tak v tom najde mnoho.Chyby neopravuj. I chyby se můžou

proměnit v báseň. Takovejch osob znám víc, ale nevím co s tím.Něco mě k nim přitahuje, asi podobně jako tebe. Měli by se léčit, aby mohli chodit do práce jako vy "normální".

Tohle by bylo asi na delší diskusi nebo diskuzi. Kurva, není to už filosofie nebo dokonce

filozofie? 


Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 14.1.2005 > jo,  samota a nemoci duše ............dělají s lidmi strašné věci .....dělají z nich často velmi nešťastné existence ! ..............................je to mimo jiné i výkřik o pomoc .............
<reagovat 
čtenář Felipe - 14.1.2005 > Vašku, koho máš radši, Kotvalda, nebo Hložka?
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 14.1.2005 > zajímavé, vtipné a smutné zároveň... zaujalo.
<reagovat 
krtek (Občasný) - 14.1.2005 > Anae miluji tě. Asi je to tak-
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 15.1.2005 > Ten text znám... už kdysi mi přišel na mail... ale moc jsem se jím nezabýval :-). Wurmova, Kosmonautů, Senimo a Komenského v Olomouci rozhodně jsou, ale ta čísla a co jim odpovídá, to nevím... Karafiátovou si taky nejsem jist. :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter