Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Ivan ŠVEC (životopis) z kolekce TERRA NOVA, INCOGNITA
Autor: Ivan ŠVEC (Občasný) - publikováno 19.4.2001 (00:22:51), v časopise 19.4.2001
další v kolekci>

Ivan ŠVEC
Dittersova 331
JAVORNÍK
790 70




Ivan ŠVEC, narozen v pátek 1. prosince 1978 ve 20:45 za silného sněžení v Jeseníku, druhém největším městě tehdejšího okresu Šumperk, z titulu druhý syn manželů Jaromíra Karla a Šárky Švecových, inženýrů zemědělství.
Po absolvování jeslí a Mateřské školy v Javorníku začal v šesti letech navštěvovat Základní školu Československo- sovětského přátelství tamtéž. Zde, stejně jako posléze, vynikal vyjimečnou výřečností a nadváhou, za kterou byl spolužáky častován nejrozličnějšími posměšky. Na druhém stupni základní školy se proslavil spory s paní Kubáčkovou, učitelkou češtiny, kteréžto skončily až jeho odchodem na Gymnázium Jeseník v roce 1994.
Byl přijat za uspokojivý prospěch bez přijímacího řízení. Třídní učitelkou se mu stala Jaroslava Staňová, bytem Vápenná, dnes okres Jeseník, učitelka češtiny. Během prvních týdnů imponoval svým spolužákům natolik, že byl jimi navrhnut a posléze i na gymnazijní doživotí zvolen do Studentské rady, údajně poradního orgánu vedení školy,
reprezentovanému ředitelem Michaelem Žitňanským, známým mezi studenty spíše pod přezdívkou HOMER. Studentské radě na závěr svého gymnazijního pobytu i rok velel, jinak fungoval jako spolehlivý nástěnkář. Nástěnka nesla nadpis =Studentská rada pátrá, radí, informuje =, hned ve třech barvách, bílé, modré a červené v tomto pořadí. Stal se slavným i jinak- přednesem fejetonu Ivo Uhříka =Zdařilý a vtipný= na školní akademii gymnázia pořádané v roce 1995, po jejímž uskutečnění byl nachvíli přezdíván Fejeton. Studia na gymnáziu ukončil v květnu 1997 maturitou s vyznamenáním, vypomáhal pak jako číšník při obsluhování členů maturitních komisí.
Po složení přijímacích zkoušek z chemie a matematiky a řádné imatrikulaci nastoupil dne 14. září roku 2750 ab urbe condita do učení Vysoké Školy Chemicko- Technologické v Praze 6- Dejvicích, kde studuje dodnes, jmenovitě čtvrtý ročník, veden v análech Ústavu chemie a technologie sacharidů, jenž je součástí Fakulty otravinářské a biochemické technologie zmíněné vysoké školy.
Dnes projevuje zájem o hudbu a literaturu; po tři léta chodil do LŠU Javorník a snažil se ovládnout techniku hry na klavír. V osmé třídě vlastním rozhodnutím přesedlal na kytaru, jejíž taje obdivuje a odhaluje pod svým vedením do dnešních dob, ovlivněn letními minikoncerty v Koncertním sále zámku Jánský Vrch, zejména pak Ondřejem Gilligem, takto žákem mistra klasické kytary Štěpána Raka. V oblasti literatury a textu je ovlivněn Josefem Kainarem, Karlem Krylem, Pavlem Dobešem, Jaromírem Nohavicou a místy i Terry Pratchettem. Sám tvoří již osmý rok, od nevalných začátků se snaží dopracovat k tiché dokonalosti a stát se pro národ český užitečným v roli básníka. Je slovy denně pronásledován, bývá ověšen několika psacími potřebami a útržky papírů.
Z dalších jeho zájmů nutno vyzvednout lásku k rodné krajině Rychlebských hor a Jeseníků, kam se velmi rád vrací hledat smír a klid a kde by rád po dokončení školy zůstal, žil a tvořil.



Copyright IŠ, 2001



Poznámky k tomuto příspěvku
Buick (Občasný) - 19.4.2001 > Myslím, že Jeseník je město v okrese Jeseník.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 19.4.2001 > Tam jsem párkrát projížděl. Možná jsem Tě potkal. Nebo ne? To je fuk.
Díky za inspiraci. Taky napíšu životaběh.
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 21.4.2001 > Hezky napsáno. Tak hodně úspěchů v dalším životě. Ať žije Fejeton!
<reagovat 
Ivan ŠVEC (Občasný) - 11.5.2001 > Velmi se omlouvám, Vám všem,
lehce jsem se sekl v dějepise. Řím byl založen před naším letopočtem; už jsem to opravil. Autor
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 4 6 7 8 (9) 11 12 13 13 14 15 16 17 17 18 19 20 21 22 23
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter