Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tanečnice
Autor: mperdik (Občasný) - publikováno 16.1.2005 (22:39:01)
......................


Poznámky k tomuto příspěvku
Cynyk (Občasný) - 17.1.2005 > ty první dvě měli špinavý nohy, žes jim je ufik?
Body: 2
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 17.1.2005 > super jsou totiž ti dva vzadu....nad vjecííí. To je fakt dobréé.
Body: 5
<reagovat 
čtenář afro - 18.1.2005 > Chtěl jsem něco málo napsat, ale taky nerozumím fotografii... takže nic.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 17.1.2005 > Jaksi netoužím, aby to hodnotila tvoje velikost.

Nemyslím si, če fotografii rozumíš, právě naopak.

Mohl bys to respektovat?
<reagovat 
 Cynyk (Občasný) - 18.1.2005 > mperdik> tvou doměnku mohu jen potvrdit - nerozumím. Tvému přání se pokusím vyhovět, ale nic neslibuji. Přeji hezký den a širší prsa.
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 18.1.2005 > díky Cynyku, jsem ti vděčný
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 19.1.2005 > to je šaolinský klášter?
<reagovat 
Adina Roubal (Občasný) - 18.1.2005 > viz afro
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 18.1.2005 > Adina Roubal> nenechte se odradit Cynykem. Řekl jsem něco, co se mu nelíbí a teď se vybíjí na mých dílech....
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 18.1.2005 > mperdik> to ale ty děláš občas taky
<reagovat 
 Čtenář - 18.1.2005 > mperdik> tos rekl hezky "... na mych dilech". :-))))
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 18.1.2005 > Emmet_RAY> buď konkretnější
<reagovat 
 znělec (Občasný) - 19.1.2005 > mperdik> já bych věděl
<reagovat 
Koper (Občasný) - 18.1.2005 > Jen nechapu o cem se tu hadate? Snad ne kvuli fotce ktera je technicky i kompozicne velmi nekvalitni a totalne nepovedena? Myslim ze mela byt spise v "dokumentech", kde by mozna zasvecenym alespon neco rekla, takhle je to totalne o nicem.
Body: 1
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 19.1.2005 > Koper> Koper, na tvé senilní reakce nejsem zvědav,
proto prosím raději sváděj stařenky v domově důchodců.

Již jsem informoval redakci Totemu s prosbou, jak se chránit před nezvanými.

Tak zatím pa brouku
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 19.1.2005 > Koper> Koper, na tvé senilní reakce nejsem zvědav,
proto prosím raději sváděj stařenky v domově důchodců.

Již jsem informoval redakci Totemu s prosbou, jak se chránit před nezvanými.

Tak zatím pa brouku
<reagovat 
 Koper (Občasný) - 19.1.2005 > mperdik> Paneboze ty ses ale ubozak !!! Mozna by jsi se mel v redakci spise informovat jak zajistit, aby se u tvych "del" objevovala pouze jasava a oslavna hodnoceni, o to ti prece jde, ne? Co kdyby jsi me radeji zkusil presvedcit, ze tahle tva fotka je technicky dobra, kompozicne perfektni a nametove originalni? Proboha podivej se na ni nezaujate, pokud to dokazes!!!
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 20.1.2005 > Ty jsi kopere ubožák!!!

Pakliže chceš být nad věcí, sám se pokus na Totem vložit vlastní díla.

Ten, kdo je zaujatý jsi ty sám.

Doufám, že totem vyřeší technicky, jak zabránit přístupu takových, jako jsi ty.
<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.1.2005 > mperdik> a jak je to s tou kvalitou, nezaujatej pozorovateli?:o)))
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 22.1.2005 > zkrveživ> Kvalita je super, problém je vtom že Koper má stařecký šedý zákal.

To co neustále opakuje je to, co jsem mu řekl na "kvalitu" jeho nafocených amerických kýčů...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 22.1.2005 > mperdik> :o)))
<reagovat 
TomasW (Občasný) - 23.8.2005 > slabá TK a kompozice horší být nemohla.... i když asi jo...
Body: 2
<reagovat 
Věza (Občasný) - 16.9.2008 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter