Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Setkání básníků u baziliky Sv. Jiří
Autor: redakce (Občasný,Redaktor) - publikováno 21.1.2005 (15:41:36)

Setkání básníků u baziliky Sv. Jiří

 

Je středeční zimní večer a Malá Strana i Hradčany jsou prázdné od lidí. Nezvykle prázdné nádvoří a nezvykle prázdné Zámecké schody ruší jen pochod hradní stráže. Baziliku Svatého Jiří jsme tu našli na stejném místě, na jakém bychom ji našli před více než tisíci lety. Potmě, kterou rozpouští jen sem tam světélko.

 

Jedni z prvních, kteří přicházejí, jsou Peťula a Čaro. Z druhé strany nese tradiční brašnu s objektivy MPosp a s ním přichází SN_Vojáček z  Písmáku. Sedíme tu na lavičce a na batozích před bazilikou. Scházíme se a máváme do tmy i na ty, kdo vůbec netuší, kdo na ně mává.

 

MPosp vytváří v krátké chvilce z tohoto dříve ctnostného historického místa fotoateliér a část básníků, kteří právě utekli za světlem číst, dosvětluje blesky. Z Peťuly, který v rukou stále drží drobný kufřík, o jehož obsahu nikdo nic neví, se vyklubal nejen historický almanach – ale také postava, která začala druhé v oněch blescích strašit různými místními mýty a pověstmi.

 

A tak se básnilo a básnilo, až kdosi do davu zahulákal, že se půjde ke Konvičce na něco teplého. (viz. foto ukázka několika právě čtoucích) Nakonec tak všichni skončili úplně jinde – v kavárně na Jánském vršku. Tady měl shodou okolností Totem před pěti lety jedno ze svých prvních čtení...

 

foto: MPosp

text: Martin

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Sn_vojáček (Občasný) - 23.1.2005 > Hmm...a tak se básnilo a básnilo... :o)
Značka cínu je " Sn " , jinak moc pěkný...a fotky taky...ty už jsem viděla.
Body: 5
<reagovat 
dadaska (Občasný) - 23.1.2005 > to jste nevěděli ?
hlasům rozechvělým
naslouchal Vratislav ..
.. sloup dva slohy dělí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
petula (Občasný) - 22.4.2005 > Jojo,
a byla strašná zima!
(Bodíky za počin reportáže!)

|||-_-|||
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter