Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky ENDOGEN z kolekce pikolo lehkého úsměvu
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 21.1.2005 (03:07:36)

 

 

Endogen

 

Byl slunečný den, plovoucí podlaha hřála, děti ve škole a manželská polovička v práci. Protáhla jsem se jako kočka, většinou spávám nahá. Zrdcadlo se usmívalo, mrkla jsem na něj a ještě bez kávičky a česání se začala prohlížet, připadám si sexy – po ránu – zdám se sama sobě čerstvá, ještě nezkažená celým dnem, nemám na pleti usazený šedý prášek co venku lítá. Pohladila jsem si prsa (mohla by být větší) a usmála se – dnes si vezmu šaty (a podprsenku ne). Mlíkové kalhotky mi vyšplhaly po stehnech a obemkly zadeček. Hodně žen a dívek dnes nosí tanga, některé si myslí, že muži nemají rádi obrysy kalhotek, to jak se rýsují přes rifle, ale já nechci nic zaříznutého – na anální sex jsem časem připustila, ale to neznamená, že budu nosit tanga. A navíc – dnes rifle nebudou, je horko a tak se nechám pěkně provětrávat.

Takové lehoučké šatečky, kousek nad kolena, modrobílé, malounko průsvitné.. a boty – mám ráda vysoké lesklé botky – a s podpatkem, jsem přece žena, ty ošklivé traktory bych nikdy svým nožičkám nevnutila. Sluší mi to, ach bože, a to ani nejsem nalíčená. Pohrávám si se svým obrazem v zrdcadle, pohrávám si.. sama se sebou.. kalhotky trochu níž.. ano.. a levou rukou si dráždím bradavky, mám je citlivé.. ty moje knoflíčky lásky.. prý se jim tak nemá říkat, prý muži nemají radi tohle milostné šišlání, ale já sem tak romantická a něžňoučká holčička.. a tolik mi to sluší...

 

                                                                     

                                                                                 .. A sperma putovalo po chlupatých nohách a vtékalo do vysokých bot

                                      

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Rambonaut (Občasný) - 21.1.2005 >

:-) vtipné

 

jen si říkám, koho mi to připomíná:-)))???


Body: 5
<reagovat 
fff (Občasný) - 21.1.2005 > :o)))
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 21.1.2005 > Pobavilo.
Body: 5
<reagovat 
čtenář probuzená - 21.1.2005 > haha, co to má jako být?..
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 21.1.2005 >

Ještě že to končí, tak jak to končí, jinak by mě to dost vyděsilo 

 

a skřípe mi tam věta - na a.s. jsem časem připustila - asi tam mělo být přistoupila, nebo tam je navíc ta předložka?


Body: 5
<reagovat 
veršoun (Občasný) - 21.1.2005 > připomíná mi to "erotického" Františka Halase  a rozmáhají se tu podpadky ... no nic ... jak říká klasik ... není každý den svíčková
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 21.1.2005 > hanýsek> kurva sorry za ty podpadky, já proti nim taky docela brojil, ale tohle jsem psal v noci a řvalo mi u toho porno .-) "překlepů" bylo víc, ale tenhle korektuře utekl
<reagovat 
jelen (Občasný) - 22.1.2005 > Nechápu, jak tomuhle někdo může dát pět bodů, je to wotřes.
Body: 1
<reagovat 
RottingZERO (Občasný) - 22.1.2005 >

Pobavilo


Body: 5
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 22.1.2005 > Opět Tvůj vysoký standard... a styl...:) Kurva líbí! Hlavnímu hrdinovi-hrdince bych pouze vytkl, že nepraktikuje depilaci... ale proti gustu...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 21.1.2005 > pointu jsem tušila, zpracování mě ničím nezaujalo...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 21.1.2005 > Lada Niola> na školní besídce mé neteře se žáci jiné třídy každý převlékli za něco "bláznivého"... ale nejlepší byla paní učitelka, která - prý s jablkem v každé tváři - vypadala jako  OPRAVDOVÝ TRANSVESTITA, já to viděl na videu
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 21.1.2005 > ariel> hmmmmmm, ta situace má velký literární potenciál...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 21.1.2005 > Lada Niola> 

mám ti to video opatřit? myslím, že s tvou erudicí a zhovadilcovým nasazením byste z toho spolu mohli ten potenciál vyšťourat


<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 21.1.2005 > ariel> jsi moc hodný, ale už mám dost podivných videoklipů :))
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 21.1.2005 > Lada Niola> ale neteř tam má sólový taneční výstup, který její třídní nazvala v programu "Fazol"
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 21.1.2005 > ariel> 

Fazol.

 

dílko - jen anekdota - čili by mohla být stručnější.


Body: 4
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 21.1.2005 > ouvej> 

to, že onanuje před zrcadlem, je smutné a děsivé... měl by onanovat s myšlenkou na děvče či chlapce, kteří se mu líbí


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 21.1.2005 > ariel> 

Anekdoty nerozebírám s psychologického hlediska, zda to takhle funguje.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 21.1.2005 > ariel> kristaboha arieli, proč ten příběh hned spojuješ se mnou?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 21.1.2005 > ariel> kristaboha arieli, proč ten příběh hned spojuješ se mnou?
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 22.1.2005 > ariel> Ať si každej onanuje jak chce... a myslí při tom na  co chce... třeba na svůj nahý obraz v zrcadle... pokud je sexy.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 21.1.2005 > ouvej> to ti neberu, mně to tam naskakuje automaticky :-)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 21.1.2005 > Emmet_RAY> to mě přiznám se dosud nenapadlo... měl bych?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 21.1.2005 > Emmet_RAY> to mě přiznám se dosud nenapadlo... měl bych?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 22.1.2005 > AGOVIRIN_DEPOT> mně narcismus vždycky připadal spíš jako zoufalý únik
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 21.1.2005 > ariel> to mne nenapadlo, že tě to dosud nenapadlo, takže bude fajn, když tě to nebude napadat i nadále ;-)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 21.1.2005 > Emmet_RAY> když ono už to nejde... to je jako když dítěti řekneš:  A HLAVNĚ NIKDY NEOTVÍREJ TUHLE KRABICI :-)
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 1.2.2005 > dobrej vtip - tady ba to chtělo, aby text nabíhal postupně , protože první, na co oči skočej, je konec, čili pointu netřeba tušit, je možné si ji přečíst... nebo jinak není nemožné si ji přečíst.
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 1.2.2005 > Já jsem to vůbec nepochopila!!!
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 1.2.2005 > Ztratila> ??

ale to nejni moje chyba - došlo to zatím každýmu :-)

vtip je v tom, že je to celé o tom, co provádí jeden otec od rodiny, když je sám doma

takový pohled do hlavy crossdresisty
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 1.2.2005 > Emmet_RAY> A dyš já se v těch crossdresistech nevyznám, takže nechápu, kdy ještě jsou pro sebe "ona" a kdy "on" - je to složitý...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 2.2.2005 > !!!
Už teda jako vim, co mi na tom nesedělo: každá pořádná transka si holí nohy. A to ještě poturčeněj, než běžná ženská. Tak.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.2.2005 > Ztratila> kotě, transka, která má manželku a děti a svého "fetiše" užívá pouze když nikdo není doma, si nohy asi moc holit nemůže

a crossdresing a transvestitismus je přece jen trochu něco jinýho.. ale nerozvádějme to
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 2.2.2005 > Emmet_RAY> Brouku, to záleží na situaci. Jak si kdo holí nohy. A proč taky. Třeba plavci... nebo trenéři...
převlíkači a transky jsou něco jinýho, ale i tys to v tom textu spletli dohro.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.2.2005 > Ztratila> jo.. trenéři.. au vau

nesplet - vysvětlím jindy, teď nemám time
<reagovat 
jelen (Občasný) - 22.1.2005 >

A to je jako co.

Nevadilo by mě, že je to přisprostlý, já sem taky docela (hodně) přisprostlej.

Nevadila by mě vulgarita, může to bejt docela prdel.

Že je to nechutný OK, proč ne. Že je to úchylný, nehádám se.

Ale z tý surový degradace je mě na blití.

Seš ouchylná zrůda Emmete, tohle podle mě není normální. To není umění, to je zvěrstvo a záměrný prznění.

Kvůli takovejm jako seš Ty, je kolem sexuality takovejch tabu. Ne kvůli těm, který to voznačujou za hříšnou záležitost, ale kvůli těm, který to degradujou na něco patologickýho, slizkýho a nepřirozenýho.

Sexualita je podle mě, součást biologickýho a tudíž přirozenýho lidství, ne panenka, kerý vydloubeš oči a nasadíš jí legračního kulicha.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 22.1.2005 > jelen> já slyšel, že když je jelen v říji, tak se nejdřív, než jde za starou, ohodí vlastním spermatem
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 22.1.2005 > Emmet_RAY> 

No a? kozel to dělá taky, proto se řiká: "smrdí ja cap", to bys skoro moh vědět.

Jeleni v říji dělaj fůru různejch věcí, který by Ti nejspíš přišly divný, ale budeš se divit, nic z toho není samoúčelný.

 

Jo a ještě jsem si vzpomněl něco podobnýho sem už čet na liteře vod igora indrucha. 


<reagovat 
 jelen (Občasný) - 22.1.2005 > Emmet_RAY>  já nevim, jestli to bude fungovat jako odkaz, ale abys viděl, že nekecám. Je to na Liteře-Igor Indruch-Loosers-2. Podrbal se na koulích
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 22.1.2005 > jelen> na literru skoro nechodím, indrucha nečtu, ale je mi jasné že jeho příspěvěk jsi, jakožto Filipova kámoše, vychválil až do nebes ;-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 22.1.2005 > jelen> to je o Lyrykovi lebo sa mi to enem zdá? ;-) ale ne, je to celkem dobrý, přibližně stejně sračkoidní jako to moje..

skoro se divím že jsi Ig neseřval, masturbace je přece věcí tak přirozenou a lidskou.. eh ;-)
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 22.1.2005 > Emmet_RAY> 

Jeho příspěvek mě ničim neoslovil a na Litře nejsem zaregistrovanej, tudíž nemůžu chválit, ani kritizovat. Připad mi nechutnej, zbytečnej, ale neurazil...

Nědělim svět na něčí kámoše a zbytek,

to, že si vo tobě myslim že seš krysa bych do toho netahal.


<reagovat 
 yossarian (Občasný) - 8.2.2005 > Emmet_RAY> Jsi velký samolibý masturbátor - adept
Body: 3
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 22.1.2005 > jelen> tak to sem netahej, je mi u prdele co si myslí Felipeho pucpytel
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 22.1.2005 > Emmet_RAY> 

OK, za prvý: já se nebavil vo masturbaci, ale o degradaci, o tom, že mě to tvoje porno příde urážlivý, vod začátku do konce.

za druhý: nejsem ničí pucpytel, a ke svýmu názoru sem nedošel z toho, co sem napsal Felipe, ale co si sám připustil. Takže se nezastávam Sklenáře, ale sere mě tvuj přístup a to že hodně.


<reagovat 
 jelen (Občasný) - 22.1.2005 > jelen> Což ale nesouvisí s tím, že mi tenhle paskvil příde zrůdnej.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 22.1.2005 > jelen> ale já tady neurážím travesti, transgender nebo crossdresing

jen poukazuji na komickou stránku této úchylky (nebo chceš-li: fetiše)

můžeme se naoko tvářit jako moderní a pokrokoví, ale to nic nezmění na tom, že manželé zamilovaně si pojídající vlastní hovna (a nebo - pamatuješ na Acid House?) působí v nejlepším případě komicky



a můj přístup je můj přístup, to že tě sere zase nesere mne.. jsou lidi co to pochopili, jsou lidi co ne, that is all
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 18.4.2005 > A tohle zase jo, líbilo.
Body: 5
<reagovat 
Mohamed_PRAY (Občasný) - 13.7.2005 >
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 (7)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter