Byl slunečný den, plovoucí podlaha hřála, děti ve škole a manželská polovička v práci. Protáhla jsem se jako kočka, většinou spávám nahá. Zrdcadlo se usmívalo, mrkla jsem na něj a ještě bez kávičky a česání se začala prohlížet, připadám si sexy – po ránu – zdám se sama sobě čerstvá, ještě nezkažená celým dnem, nemám na pleti usazený šedý prášek co venku lítá. Pohladila jsem si prsa (mohla by být větší) a usmála se – dnes si vezmu šaty (a podprsenku ne). Mlíkové kalhotky mi vyšplhaly po stehnech a obemkly zadeček. Hodně žen a dívek dnes nosí tanga, některé si myslí, že muži nemají rádi obrysy kalhotek, to jak se rýsují přes rifle, ale já nechci nic zaříznutého – na anální sex jsem časem připustila, ale to neznamená, že budu nosit tanga. A navíc – dnes rifle nebudou, je horko a tak se nechám pěkně provětrávat.
Takové lehoučké šatečky, kousek nad kolena, modrobílé, malounko průsvitné.. a boty – mám ráda vysoké lesklé botky – a s podpatkem, jsem přece žena, ty ošklivé traktory bych nikdy svým nožičkám nevnutila. Sluší mi to, ach bože, a to ani nejsem nalíčená. Pohrávám si se svým obrazem v zrdcadle, pohrávám si.. sama se sebou.. kalhotky trochu níž.. ano.. a levou rukou si dráždím bradavky, mám je citlivé.. ty moje knoflíčky lásky.. prý se jim tak nemá říkat, prý muži nemají radi tohle milostné šišlání, ale já sem tak romantická a něžňoučká holčička.. a tolik mi to sluší...
.. A sperma putovalo po chlupatých nohách a vtékalo do vysokých bot