Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
magická síla
Autor: steffinka (Občasný) - publikováno 21.1.2005 (11:17:18)


Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 21.1.2005 >

Ať je to jak chce, vypadá to úchvatně.

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 21.1.2005 > Tohle je děláno jak? Kdybys řekla, že je to 3DStudioMax, tak přihodím i něco navíc.
Body: 5
<reagovat 
 steffinka (Občasný) - 21.1.2005 > Tony Sawer> tohle je totiž úplná záhada... :-)))
napovím jen, že je to foceno normálně digitálem vleže ;)))))))))))))
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 21.1.2005 > steffinka> Bylo-li by to bývalo bylo v 3D Studiu Max, měla bys u mě sakra velké plus ;-)
<reagovat 
 heep (Občasný) - 21.1.2005 > steffinka> Tak tohle by mne také zajímalo co TO je...
<reagovat 
 VladkaS (Občasný) - 21.1.2005 > steffinka> Záhada to je...foceno v leže, ale co... napíšeš? :-)
<reagovat 
 steffinka (Občasný) - 21.1.2005 > Tony Sawer> jejda :-) tak to me mrzi ;))))
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 21.1.2005 > steffinka> Neplakej, v grafice by se totiž jednalo o výbornou prácičku, ale i tak je to výborné. Lepší by to ještě bylo, kdyby autorství onoho efektu bylo tvoje, ale předpokládám, že to asi neprozradíš, nebo jo? No tak, řekni nám vo co go, plosím ;)
<reagovat 
 steffinka (Občasný) - 21.1.2005 > Tony Sawer> je to moje fotka ... :-)))) onen efekt ale ještě neprozradím ;)))
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 21.1.2005 > steffinka> "Ještě"? To jako, že jednou povolíš? Nemůžu se dočkat! Kdybych měl tipovat, vsadil bych si na prdel cigára ;))
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 21.1.2005 > kecáš ...ale líbí se mi to.
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 21.1.2005 > steffinka --   Nechceš prozradit - chápu,... není to žádné kouzlo  - tuto věc je to skleněnákoule... víc teda taky neprozradím mám doma také ... fotky z toho nejsou žádným zázrakem, dá se jich nafotit i více   - s více zajímavými EFEKTY!    
Body: 3
<reagovat 
jelen (Občasný) - 21.1.2005 > to je taková vypumpovaná průhledná koule a vtom je nějaká výbojka, taky už jsem to viděl, mívaj to vobčas v hospodách, do kterejch už znova nejdu.
<reagovat 
Allegro (Stálý) - 21.1.2005 >
Body: 4
<reagovat 
melront (Občasný) - 21.1.2005 > Pěkné :) Má to pěkné barvy, je to pěkně posazené a navíc ta věcička, co toto vyraábí se mi moc líbí...jednou (až budu velký) si ji koupím...
Dávám pět :) ( už i za to, že tento efekt byl v aktech X ;)
A taky další plus,že mi to připomíná, že jsem kdysi udělal zkoušku právě o těchto jevech...
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 21.1.2005 > Hrátky s elektřinou, jednou jsem to viděl v NTM, ale už si nepamatuju, jak se to jmenuje :(
Jinak fajn fotka, má to atmosféru fantasy maleb...
Body: 5
<reagovat 
 steffinka (Občasný) - 21.1.2005 > xmark> to jednou, když byli dva a byla tma a vzduch byl neskutečně nabitý elektrickými výboji a napětím... začaly přeskakovat jiskry ;))))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 16.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter