Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Terezka 2
Autor: vomi (Občasný) - publikováno 5.2.2005 (18:16:31)
Kresba tužkou, A4
Pokouším se o co nejlepší zachycení identity malého děvčátka. Terezka je z Dvojčat. Na sestřičku se teprve připravuji.


Poznámky k tomuto příspěvku
Barborka (Občasný) - 5.2.2005 > Je to pekné!
Body: 5
<reagovat 
gsj (Občasný) - 6.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Cedrik - 5.2.2005 > Vomi pěkný, ale ty prsty trochu ujely. A zkusil bych jemněji když kreslíš dítě - aby ty tahy tužkou nebyly tak zřetelný - alespoň ve tváři...
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 6.2.2005 > čtenář> vím, říkáte mi to stále. Já mám moc rád tahy tužky a rozmazáním přechodů stínů prstem bych popřel sám sebe.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 6.2.2005 > to jsem nevěděl, že dvojčata se píšou s velkým D
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 6.2.2005 > wopi> teď když jsi to na mne prolák už to opravit nemůžu ;)))))
<reagovat 
Rumburak (Občasný) - 5.2.2005 > Příteli, díky ti za tvoje rady ohledně svého boje za svou práci, ale jsem trochu jiného názoru, svou práci budu obhajovat na nějaké úrovni, ale připadá mi, jakoby jsi přišel do knajpy a chtěl tam mezi těmi individui obhajovat svou práci. Mám dojem, že se akorát zesměšních, u těch seriozních klesneš na úroveň té putyky, a v té putice budeš jen pro smích. Jestli ti to vyhovuje, nic proti, znáš to, vrána k vráně sedá. To prostředí neudělá nic menšího, než že tě strhne ssebou a degraduje tvůj talent na svou úroveň. Ono se příteli praví v jedné moudré knize, nehaž perly sviním...otočí se proti tobě. Tak ti přeji mnoho úspěchu, tak trochu se ti divím, jestli to máš zapotřebí. Jinak kresba hezká, je to lepší než minule.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 6.2.2005 > Rumburak> Díky za déčko. Jsou jako chléb a nerozdávají se na každém rohu.
Snad jsem vrána,....svině,.... nevím.... Také mne hodně věcí štve. Jako redaktor se nehodí napsat sere. Vidíš, není to jednoduchý.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 5.2.2005 >

jo, šrafura jemnější, ale na pravé tváři je malá chybka v modelaci...trochu se na jednom místě propadá a levá ručka vypadá lehce hadrově, povedly se ti kaďátka a čepice...kresba je určitě lepší než ta minulá

vomi, ale neřikej, že se na sestřičku teprve připravuješ...to zní trošku pedofilně :))))


Body: 5
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 6.2.2005 > MiKa> díky, dám si pozor na písmenka příště. Ruce jsou pro mne složitější než deset tváří. Vím to o sobě.
Sestřičku jsem dnes dopoledne nakreslil ;)))))
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 6.2.2005 > vomi> nakreslit dobře ruce a malý dítě patří přeci k nejtěžším kreslířským finesám :)
<reagovat 
S.P. (Občasný) - 6.2.2005 > HEZKÉ
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter