Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Manifest do lesa
Autor: tichotam (Občasný) - publikováno 5.2.2005 (23:03:01)


tichotam (Občasný) - 6.2.2005 > Já si také myslím že obsah předurčuje formu... Mám pocit, že obsah se mění.. Že již předurčuje jinou formu, než jaká právě "vládne" či skomírá... Přechodník je-li nezvládnutý - má chyba. Ten můj text ej spíš ilustrační a uznávám že nenaplňuje myšlenku zcela. Přihmuřme oko a pojďme se bavit o tom, čím tento text být chce. Přechodníky by měly být zvládnuté a ironická místa by měla být ironická jen soudobě "nepatřičnou" poetičností nebo zastaralostí a teátrálností. Ale zároveň by měly být o tuto ironičnost obírány zvykem a zasazením do moderně strukturovaných kontextů. Ironičnost provází, ale nestrhává... tak je to podle mne k soudobému "obsahu světa" vystihující... Mám pcit, že by to mohlo být účinné, použije li se to správně a v rámci poetiky: nikoli jen že jeden verš napíšu hahaha archaicky... To by pak byla cílená ironie. Musí být zpochybněna, zevšedněna a funkční a v důsledku krásná.
Touha po vesnici... ale já nemluvím jen o touze po vesnici, ale o tom, jak i na té vesnici se touží po vesnici, jak se svět propojuje čím dál tím víc... což má za důsledek novou nostalgii po přírodě, ne tu starou. Myslím že extrémější, ale ne v Topolovském slova smyslu. Právě naopak: proti Topolovi. ?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli tichotam
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter