Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Venuše
Autor: Peintre (Občasný) - publikováno 10.2.2005 (06:33:50)
Olej na plátně 60x80 cm.


Poznámky k tomuto příspěvku
Absolute (Občasný) - 10.2.2005 >

docela mě mate to pozadí, teda to skutečné pozadí obrazu :) voda a oheň? Jinak druhé pozadí je taky super


Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 10.2.2005 > pro mne nevkusné...a to dost
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 10.2.2005 > kapku kýčovité ...
Body: 4
<reagovat 
penguin (Občasný) - 10.2.2005 > Nevkusné, kýčovité?
Nemyslím si, že zrovna tohle spadá do prvoplánově líbivých obrazů (těch, které jsou často k vidění v tržnicích), na mě to působí spíše snovým dojmem.
Takže, pro mne dobré.
Body: 5
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 10.2.2005 > penguin> Právě na těch ručnících ... jo, to bude ono.
<reagovat 
 penguin (Občasný) - 10.2.2005 > Strážce_majáku> 
:-)).
Chápu proč to mnoha připadá kýčovité (vyzývavá kráska, dramatické pozadí ... ), ale trvám na svém, na ručník to ještě není. :-)
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 10.2.2005 > penguin> Odhalenej zadek, olizování prstu, plameny, dlouhý vlasy.
Jo, už to mám, tetování, to tady fakt postrádám. Hlasuju pro draka ... aspoň malýho, pls.
<reagovat 
Andiiik (Občasný) - 10.2.2005 > Lépe ti jdou kytičky...
Body: 3
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 10.2.2005 > Neřek bych že je to hodící se k jakému koli účelu. Oheň to rozlejvá jednoznačně
Body: 2
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 10.2.2005 > je to ručník..
Body: 3
<reagovat 
 pjer (Občasný) - 11.2.2005 > Emmet_RAY> 

spíš nádrž motorky


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > pjer> to by možná šlo, ale já bych si s takhle vyzdobenou motorkou moc mužně nepřipadal ;-)
<reagovat 
surma (Občasný) - 10.2.2005 > to se nehodí ani na ten ručník... ten prst je jak zamrzlej nanuk... a vlasy jako by si nasazovala hřívu s pštrosím pérem na hlavu ještě jako paruku... bohužel to vedle venuše ani neleželo... ten průřez v zadu rádoby do tajemna... je jako špatně preparovaná pokladníčka v které se rodí pravě malá exploze...
<reagovat 
 Peintre (Občasný) - 11.2.2005 > surma> Pravdu díš,ten obraz vznikl,když mi vypadl mozek a nevěděl jsem co s plátnem.Byla to taková tvůrčí oddychovka nebo směs guláše v hlavě.Ale na druhou stranu se dobře prodal nějakýmu opilci,v hospodě,kde mám svou stálou výstavu.Ten prodej hodně napovídá o kultuře národa.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 11.2.2005 > Peintre> to máš pravdu... ale nezapomen že o kultůře národa především vypovídá to co tvoříš, nic ve zlém... ale to je duležitější! měj se
p.s. a tom že máš v hospodě stalou expozici tě od toho opilce moc neoděluje... přemýšlej o tom...
<reagovat 
 Tom.Black (Občasný) - 12.2.2005 > surma> hm ty seš tedy vědma :))))
Body: 3
<reagovat 
vomi (Občasný) - 14.2.2005 > Prohlížím si tvůj obraz. Nehledě na názory ostatních mám podobný žánr rád.
Množství vlasů je nepřiměřené - snad nereálné. Prst v puse - no nevím, asi bych se jej vyvaroval. Tento styl patří do jiných žánrů než do prostředí hořících plamenů. Zadek máš vystřižený velmi pěkně.
No a vystavovat v hospodě? Proč ne. Není hospoda jako hospoda. Tak proč slova o putyce. A i kdyby - tak je to možnost stálé expozice.
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 16.2.2005 > Mě to připadá nádherný. Ta voda a oheň představují žijejí živelnost, že?
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 25.2.2005 > má fajn zadek. toho jsem si všimnul jako prvního.
Body: 4
<reagovat 
kufr (Občasný) - 14.3.2005 > Řekl bych, že to není až tak v prde.. , jak to vypadá.
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter