"Jdu se vychcat, už toho mám plnou piču"
(Nika 19)
"Musím si na chvilku skočit domů, protože u sebe nemám tampóny a mít tam ten poslední osm hodin je dost marast"
(Alenka 20)
"Náhodou, s mojím taky můžeme šukat mezi kozy, akorát si je musím držet u sebe."
(Ája 24)
"Obarvit konečky? Ses zbláznila, bych vypadala jak ségra. Ona je blond a nechala si udělat zrzavý konečky - vypadá to jak kdyby měla na vlasech krámy."
(Míša 21)
"Pepu jsem zaujala svým říháním"
(Nika 19)
"Když jsem začala šukat, tak jsem si vedla takový seznam (vytahuje z peněženky a rozkládá z obou stran hustě popsaný list A4), ale ve dvaceti mě to přestalo bavit zapisovat.
(Ája 24)
"To mi chceš říct, že si za rok a půl nepamatuješ jak se jmenuju?
(Míša 21)
V hospodě mezi přáteli: "A co sex, děcka?"
(Nika 19)
V posteli svému klukovi: "Miláčku, opíchej mě."
O chvilku později: "Já se na to těším celý týden a ty ses musel ožrat jak prase."
(Nika 19)
"Jsem čekala na zastávce na autobus a zastavil mi bývalý autem. Tak jsme asi hodinu jezdili a marně hledali nějaké odlehlé místo, že si jako někde užijeme. Nakonec z toho teda nic nebylo."
(Katka 21)
"Já mám ráda, když mě Pavel líže, ale pak už se s ním nechci líbat, protože mi vadí jak z něho táhne ta píča."
(Alenka 20)
"Ha ha, no Olina jednou měla ve vlasech zaschlé sperma - vůbec to pak nešlo dolů, prostě hrůza. Sme málem přišly pozdě do školy."
(Nika 19)
"Včera sme šukali a když už jsme konečně začala něco cítit, tak se udělal. Já už měla kolikrát chuť tomu Pavlovi říct, ať si ho nejdřív vyhoní na záchodě a pak jde za mnou. Bo by víc vydržel a já bych si užila orgáč."
(Alenka 20)
"Hele jsi hodně chlupatý? Já mám strašně ráda chlupaté chlapy. A máš chlupaté péro? (rozepíná mi kalhoty a sahá mezi nohy) Proboha proč si ty chloupky stříháš?"
(Ája 24)
"Holky byly free, nešlo jim o zachovávání společenských konvencí, takže jsme všechny čtyři mohly naplno dávat průchod svý přirozený ženský hrubosti, kterou chlapy kdovíproč tak neradi viděj."
(Lada Niola 27)
|