blondýna (Občasný) - 11.2.2005 > je iluzí domnívat se, že tyhle výroky jsou jen záležitostí dívek kolem dvacítky:-)
nedávný rozhovor s mou kamarádkou. inteligentní holkou, se kterou si mám co říct a je s ní legrace. při prohlížení fotografiií.
ona: a tohle je složka moji milenci (otevírá obálku). všechny znáš.
já:ty si vedeš kartotéku?:-)
ona: ale ne, oni mi vždycky dali fotku, tak jsem nedávno poklízela a udělala si pořádek.
já: hustý.
ona: proč? jé, hele, Martin, toho si pamatuješ, ne? hasič. psí vejška, ale jinak, v posteli... dokonalej. akorát, když jsem ho kouřila, tak jsem prostě nemohla polykat.
já:proč?
ona:měl semeno jak hrudky tvarohu, bylo to hnusný.
já: chápu.
ona: a tady, Novotný. von jako Pavel nebyl špatnej, ale moc aktivní, než jsem přišla z práce domů, tak mi v bytě vyměnil všechny žárovky, mně prostě vadilo, že dělá věci, aniž by se mě předtím optal.
já: mně přijde horší to, že s náma chodil do třídy a jezdil do školy v přírodě.
ona:nojo no, to život někdy přinese, stejně jsem s ním nevydržela.
já: a co v posteli?
ona: udělal mě, jestli myslíš tohleto.
pokračování....
ona:a tadyhle Havelka, šukal jak králík, zbyl mi po něm jen tehle hrneček(ukazuje směrem k vitríně) z růžového porcelánu.
to be continued...